Anbefalte innlegg

Nå har jeg en Rieger leppe liggendes, ferdig lakkert i sølv hvis du er interresert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt Riis Bilglass på kjørbekk skal være bra og billige

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange prosent soting er det vanlig å ha da?

Riis bilglass, soter de eller toner de rutene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riis Bilglass toner rutene med proff solfilm med RayBan-effekt. Pris ca kr 650-700 pr. rute. Tillegg for bakrute sedan osv hvor ruta må demonteres...

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg en Rieger leppe liggendes, ferdig lakkert i sølv hvis du er interresert.

hmmm,du har vel ikke bilde av hvordan den ser ut vel:)passer te bilen min den da?: klø : det hadde vært noe tenker jeg...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja for vil gjerne ha noe som varer og som er ordentlig gjordt når jeg først skal koste på bilen soting....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm,du har vel ikke bilde av hvordan den ser ut vel:)passer te bilen min den da?: klø : det hadde vært noe tenker jeg...: rolleyes

 

Har sendt deg en PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare og skrike ut når du skal ha sota de rutene dine så fikser vi det vettu;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare og skrike ut når du skal ha sota de rutene dine så fikser vi det vettu;)
hehe,er det noe sak..du er nå så snill oxo da..:) .men er det kanskje best å vente te våren igjen tru?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.