Anbefalte innlegg

Hallo folkens: vinke :

Noen som kan anbefale et verksted som jeg kan få byttet reg.reima på passaten min?

Har fått en pris fra et lokalt verksted på ca 6700, vet ikke om det er en grei pris jeg:confused:

Men hadde vært fint om dere hadde noen tips til meg: smil :

Har vi noen avtale her i Østfold med noen verksteder?

 

Mvh

 

Roy Olsen-Nauen - Halden: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ev noen tips om verksteder i Sverige, da så nære grensa som mulig: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, over grensa så har du jo merkeverksted, eller andre alternativer. Selv fikk jeg skiftet reg.reim hos SK Bilrep til en kurant pris på S4`n. De kan være litt vriene å få tak i på telefon, men hadde kort ventetid og superbra service.

 

+46 52 62 11 40

 

 

Ellers har du jo Kjell Johansson Bil AB, som er VAG forhandler i Strømstad. Har ikke nr til de nå, men søk litt på nettet så finner du det nok. Begge disse ligger i Skee, på industrifeltet der ( ikke rare plassen, så du kan ikke ta feil ;) ) ca. 40 min kjøring fra Sarpsborg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, over grensa så har du jo merkeverksted, eller andre alternativer. Selv fikk jeg skiftet reg.reim hos SK Bilrep til en kurant pris på S4`n. De kan være litt vriene å få tak i på telefon, men hadde kort ventetid og superbra service.

 

+46 52 62 11 40

 

 

Ellers har du jo Kjell Johansson Bil AB, som er VAG forhandler i Strømstad. Har ikke nr til de nå, men søk litt på nettet så finner du det nok. Begge disse ligger i Skee, på industrifeltet der ( ikke rare plassen, så du kan ikke ta feil ;) ) ca. 40 min kjøring fra Sarpsborg.

 

Ser man det ja: smil : da skal jeg forske litt, og ta en telefon dit..takker Knut Richard: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg snakket med SK-Bilrep, og må jo si at de var litt rimligere ja, 4000 skulle de ha for jobben, har sendt mail til Kjell Johannson bil AB, så får vente å se hva de har å tilby: smil :

Sk-Bilrep hadde 1 mnd vente tid da: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg snakket med SK-Bilrep, og må jo si at de var litt rimligere ja, 4000 skulle de ha for jobben, har sendt mail til Kjell Johannson bil AB, så får vente å se hva de har å tilby: smil :

Sk-Bilrep hadde 1 mnd vente tid da: eek :

 

1 mnd? Oi, det var lenge ja.... Da jeg bestilte time fikk jeg time rett over en uke etterpå. Gi en liten lyd om prisen fra K.J Bil også da, vurderer fullservicen på min der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 mnd? Oi, det var lenge ja.... Da jeg bestilte time fikk jeg time rett over en uke etterpå. Gi en liten lyd om prisen fra K.J Bil også da, vurderer fullservicen på min der...

 

Jepp det skal jeg, har sendt mail-forespørsel til flere ang det samme, hører fra meg: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Kjell Johansons bil får du som regel gratis bil mens din bil er på service! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.