VACN Nordvest 2007 15-17 juni

Anbefalte innlegg

På vegne av Ålesund Lokallag har jeg herved gleden av å invitere til VACN Nordvest 2007.

 

All informasjon om treffet som tid og sted, priser, påmelding osv. vil komme i denne tråden etterhvert som det blir tilgjengelig, men foreløbig vil jeg bare si en ting:

 

Hvis du bare skal på et treff neste år bør dette være det: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nok få med meg Pus og komme en tur jeg. Ordner du så det står hjerteseng og venter på oss da Terje? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal hvertfall, helt klart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nok få med meg Pus og komme en tur jeg. Ordner du så det står hjerteseng og venter på oss da Terje? ;)

Vi var i utgangspunktet klar over at det kom til å komme en del krav men det med hjerteseng var vi foreberedt på så vi har pr. i dag 3 mann på den saken... så slapp av, alt ordner seg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er det fire år siden forrige gang, så i 2007 er jég med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var i utgangspunktet klar over at det kom til å komme en del krav men det med hjerteseng var vi foreberedt på så vi har pr. i dag 3 mann på den saken... så slapp av, alt ordner seg;)

 

Setter vi stor pris på. Vi trenger å ha en del forhold tilrettelagt, slik som hjertesengen. Det er også viktig å bite seg merke i at denne må kunne vibrere. Oljer og glidemidler tror jeg vi skal stå for selv denne gangen. Utover dette ser vi det som viktig med et bra 80-talls band som spiller live, i tillegg til en type Line-Dance under utstillingen... dette for å få følelsen komplett.

 

Ser fremover til 2007 sitt råeste treff og S-line jentene gleder seg som små barn på julaften.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer isåfall:) Kanskje en smule råere enn slik bilen står i dag: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jettan blir ferdig til den tid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge ikke dette kolliderer med jobb så kommer jeg med Passaten :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er endelig dato og foreløbig program for treffet klart:

 

Dato: 15-17 juni 2007

 

Helga i grove trekk:

 

Fredag 15/6: Ankomst/innkvartering, grilling på kvelden.

 

Vær: Perfekt kjørevær, overskyet med tungt skydekke først på dagen som letter mot kvelden og avsluttes med klar solnedgang i heftige rødtoner.

 

Stikkord/forberedelser: God kjøremusikk, store burgere, spareribs, flintsteik, øl.

 

 

Lørdag 16/6: Minicruising, autoslalom, middag, partay:)

 

Vær:Lett morgendis og varm fønvind som avtar utover dagen og blir erstattet av strålende solskinn. Utover kvelden kommer solen til å holde seg uvanlig lenge oppe og når den først velger å duppe ned i havet kommer forhåpentligvis ingen til å bry seg om det. Tropenatt!

 

Stikkord/forberedelser: Husk å fylle gass på klima`n, juster understellet til sport, sjekk bremsevæska, lad kameraet og ta med festbrynja.

 

 

Søndag 17/6: Utstilling mm. Hjemreise.

 

Vær:Strålende solskinn og varmt fra morgenen av. 25++ hele dagen frem til ca. kl 1700 da temperaturen vil synke til ca 18 grader og det vil komme et lett skydekke som gjør hjemturen til en flott opplevelse.

 

Stikkord/forberedelser: Acetylsalicylsyre, vann, solfaktor 15.

 

 

Priser / påmelding kommer senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra greier Terje.

Du får sende meg et referat fra møtet igår.

 

Får satse på å ta med meg 2-3 biler på det treffet da ;) avhengig av hva som er blitt ferdig til da...

 

Snakkes når jeg kommer hjem igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var i Ålesund på ferie i 2006, og vi synes det er en knall fin by.: rock :

 

Jeg lå da på Prinsen Camping i stor hyttene.

Trond, har dere avtale med Prinsen camping eller?

 

Ser "turbo gutta" fra fjor årets treff er igang igjen, Roger og Andreas, er det mulig dere kjører om Alvdal, eller jeg møter dere nede ved Dombås, kansje Trollstigen er veien ned mot Ålesund denne gangen?

 

Håper bare jeg ikke er ute på reise denne perioden som på treffet dere i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egil: Når det gjelder overnatting sjekker vi forskjellige alternativer fortsatt. Litt av problemet ligger i å finne et overnattingssted som ligger bra til og som har alt som kreves. Vibrerende hjerteseng har sålangt ikke vært å oppdrive, men som sagt tidliger, vi har mange mann på akkurat den saken : smil :

Trond: Referat kommer så fort vår eminente sekretær har fått renskrevet det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Ser "turbo gutta" fra fjor årets treff er igang igjen, Roger og Andreas, er det mulig dere kjører om Alvdal, eller jeg møter dere nede ved Dombås, kansje Trollstigen er veien ned mot Ålesund denne gangen?

 

 

Jeg vet ikke hvordan det blir, men vi sparte nesten en time på å kjøre der i fjor, så det er store sjanser for det, brodern.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta blir bra, får håpe det er en del nedenfra her da, så kune man jo hatt en kolonne oppover, maraton-kolonne... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh...jeg reiser ut på sjøen igjen søndag 17/6. Rekker det sånn akkurat/akkurat ikke da :o

Men jeg får med meg mesteparten av helga, og det sosiale, så får vi heller se hvordan det blir med utstillinga på søndag. Avhenger litt av hvor i landet jeg skal mønstre på igjen også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.