VACN Nordvest 2007 15-17 juni

Anbefalte innlegg

Da har jeg kommet meg hjem og fått sovet et par timer også. Turen hjem ble LANG, siden vi hadde sovet 3 timer natta før, og ikke var helt i form. ;)

Jeg var hjemme og fikk lagt meg rundt klokka 9 i dag tidlig, da hadde vi fått levert vogna til shine, bilen til Andreas for bytting av hengerfeste og Andreas på Gardermoen for å dra i møte i Stokholm. Det var neimen ikke enkelt å sitte i kø innover til byen igjen i nesten en time etter å ha vært oppe i over et døgn. ;) Hodet og øyelokkene var litt tunge kan man si. Men jeg kom meg da hel hjem. ;)

Jeg vil takke gjengen fra Ålesund for ei fantastisk helg, og gjengen fra Kristiansund for masse moro. Som vanlig var dette treffet årets høydepunkt.

 

Vi tok også en tur innom Trollstigen på tur hjem, som var en blandet suksess, siden vi begge har høydeskrekk og ble svimmel og halvkvalm bare av å sitte i bilen opp. Men noen bilder og litt film ble det da. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mora til Stian Rønnestad ;)

 

Rettelse, stefaren til Stian ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rettelse, stefaren til Stian ;)

 

Nøye da,hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nordvest 07 T-skjorter Selges fortsatt!

 

Har fortsatt igjen str. L og XXL til de som glømte å kjøpe, vil ha fler eller føler de MÅ ha ei slik ;)

 

100kr stk + evt frakt. skal komme sterkere tilbake på den delen seinere. Kan også leveres/hentes i Ålesund :)

 

Send meg en pm om du,han,ho eller noen andre skal ha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må takke for en fin helg jeg og:) Og en meget bra fest på lørdag for oss som husker noe:full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri er det noe som heter;)

 

Jeg vil takke alle som tok seg turen til Ålesund og Moa for ei knallhelg og et flott treff.

Fredag var jo en forholdsvis rolig dag med spontangrilling etter at vi hadde satt opp teltet på Voldsdalsberga.

Lørdag var det mye flott kjøring på autoslalomen før vi fyrte opp grillen igjen, denne gangen uten telt.

Jeg føler at jeg ikke trenger å utdype lørdagskvelden noe mer da jeg regner med at det kommer en utfyllende reiseskildring fra S- linepikene i løpet av kun kort tid. Det ligger jo også både bilder, film og kommentarer i bildetråden fra treffet.

Med rundt 60 utstilte biler under strålende sol vil jeg påstå at det var en vellykket søndag.

 

Alt i alt var helga en av de bedre i år og for det vil jeg rette en spesiell takk til alle som sto på både sent og tidlig for å få gjennomført treffet, dere vet selv hva som måtte gjøres og vi fikk gjort det: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nordvest 07 T-skjorter Selges fortsatt!

 

Har fortsatt igjen str. L og XXL til de som glømte å kjøpe, vil ha fler eller føler de MÅ ha ei slik ;)

 

100kr stk + evt frakt. skal komme sterkere tilbake på den delen seinere. Kan også leveres/hentes i Ålesund :)

 

Send meg en pm om du,han,ho eller noen andre skal ha :)

 

ja de ligger der enda!!! løp å kjøp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.