#76 Skrevet Juni 12, 2007 je kjem... Tar med en lokal guide fra storbyen... Du kan jo kjøre i følge med meg og andreas? Vi drar fredag morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 13, 2007 Tut-tut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 13, 2007 Tenke jeg og sku dra meg opp en tur.Noen forslag te overnatting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 13, 2007 Tenke jeg og sku dra meg opp en tur.Noen forslag te overnatting? Naf campingen på Volsdalsberga er jo "treff-campingplassen" hvor vi har ordnet rabatt. Bare si ifra når du bestiller at du er med på VACN-treffet så får du rabatt http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=795004&postcount=37 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 13, 2007 Naf campingen på Volsdalsberga er jo "treff-campingplassen" hvor vi har ordnet rabatt. Bare si ifra når du bestiller at du er med på VACN-treffet så får du rabatt http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=795004&postcount=37 Stod noe om bestilling måttegå via terje stemmer dette?noen som evt har tlf nr til campingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 13, 2007 Stod noe om bestilling måttegå via terje stemmer dette?noen som evt har tlf nr til campingen? DA MÅ DU SERIØST RASKA PÅ! Snart fult der...... Voldsdalen Camping: 70 12 58 90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 13, 2007 Campingen er nå full og det eneste vi har å rutte med nå er 2 stk. 2-manns hytter uten dusj/wc som vi har reservert til lørdag 1800. Pm meg for bestilling. Forresten fin reportasje i Nytt i Uka i dag for de som får den i postkassa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 13, 2007 Forresten fin reportasje i Nytt i Uka i dag for de som får den i postkassa:)Ja du var søt "Moskus"-Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 13, 2007 Campingen er nå full og det eneste vi har å rutte med nå er 2 stk. 2-manns hytter uten dusj/wc som vi har reservert til lørdag 1800. Pm meg for bestilling. Forresten fin reportasje i Nytt i Uka i dag for de som får den i postkassa:) Ja, da bestiller meg og Anders og 2 andre begge hyttene. Vi er altså 4 personer. Bestiller 2stk. 2mannshytter. PS. Har sendt deg PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juni 13, 2007 Ja du var søt "Moskus"-Terje Jeg tar det som en selvfølge at denne avisen er klar til meg ved ankomst Ålesund Fredag. Nå skal sikkert Roger og Andreas ha ett eksemplar på sengen også, så dere må vel stille med minst to eksemplar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juni 13, 2007 Ja, da bestiller meg og Anders og 2 andre begge hyttene. Vi er altså 4 personer. Bestiller 2stk. 2mannshytter. PS. Har sendt deg PM. Da er hyttene borte:) Hvis det nå er noen som mangler et sted å bo er Prinsen Camping neste alternativ. Ellers blir det hotell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juni 13, 2007 Da er hyttene borte:)Hvis det nå er noen som mangler et sted å bo er Prinsen Camping neste alternativ. Ellers blir det hotell. Ok. Regner med du mener at dei er reservert til oss:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juni 13, 2007 Da er hyttene borte:)Hvis det nå er noen som mangler et sted å bo er Prinsen Camping neste alternativ. Ellers blir det hotell. Prinsen har ikke ledig kapasitet. Jeg snakka med dem i en "hektisk" periode i dag........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juni 13, 2007 Prinsen har ikke ledig kapasitet. Jeg snakka med dem i en "hektisk" periode i dag........ Da er det enten telt eller hotell da for etternølerne Et kjapt søk på hoteller i Ålesund - Comfort Hotel Scandinavie (dobbeltrom) fra ca 1000kr per natt (70 15 78 00) - Clarion Hotel Bryggen (dobbeltrom) fra ca 1100kr per natt (70 12 64 00) - Norlandia Baronen Hotell (dobbeltrom) fra ca 800kr per natt (70 14 70 00) (10-12km fra Voldsdalen Camping) Ellers finnes First Hotel Atlantica (70 12 91 00) Thon Hotel Ålesund (70 12 29 38) Brosundet Hotel (70 12 10 00) Annecy Gjestehus (70 12 96 30) Og sikkert flere alternativer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 13, 2007 Da er det enten telt eller hotell da Jeg er på "orginal" campen forøvrig. Ohhhhhhh så jeg gleder meg. natta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 13, 2007 Ok. Regner med du mener at dei er reservert til oss:) eg gleder meg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 14, 2007 Ok. Regner med du mener at dei er reservert til oss:) Det er godt regnet;) Fikk det bekreftet for en halvtime siden så da er alt i boks: ja : Hun lovet å ringe meg hvis de fikk noen avbestillinger slik at vi ev. kunne nappe dem også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 14, 2007 Dette blir dritbra! e stiller med nypolert bil og fyllesjuke på utstillinga på søndagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 14, 2007 eg gleder meg nå Betyr det at du har fått igang bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 14, 2007 Kan bli bra dette her:), kjedlig at det blir uten bil da :( Off får vell låne med meg muderns S4 da: rolleyes Partyparty på lørdag: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 14, 2007 Vet ikke om det er blitt spurt om,men hvordan blir klasseinndelingene ved utstillingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 14, 2007 Vet ikke om det er blitt spurt om,men hvordan blir klasseinndelingene ved utstillingen? Tror det er VW 1 - 5 Audi 1 - 5 Folkets valg Longest distance 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 14, 2007 Dette blir dritbra! e stiller med nypolert bil og fyllesjuke på utstillinga på søndagen! Skal du sku bilen opp til Moa på søndags morningen du da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 14, 2007 Skal du sku bilen opp til Moa på søndags morningen du da ? har ikke komt så langt i planlegginga enda! hjelpe du me å sku da evt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juni 14, 2007 har ikke komt så langt i planlegginga enda! hjelpe du me å sku da evt? Jeg kan hjelpe deg big, men da må vi ta det iløpet av natta når vi har noen % promille Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...