#126 Skrevet Juni 16, 2007 Du hadde nesten rett om været Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 16, 2007 Noen som har 4 nye dekk til meg? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 16, 2007 Noen som har 4 nye dekk til meg? De du hadde på slalomen da? mistet de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 16, 2007 Noen som har 4 nye dekk til meg? Mvh Meg også Er visst ikke bare spinnegutta som sliter dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 16, 2007 Var til tider bra satsing på dere ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 16, 2007 Ja mens dokke karane e på Volsdalsberga å grilla,drikke å skjemme dokke ut har e vært hjemme å gjort masse fornuftig. Vaska bil,gått over den med litt polish og bytta ut skrua og karbonringa på alle felgdeksla mine. No e det ei iskald sixpack med øl som står å venta på me i kjØLeskapet,skal ha en liten fest for meg sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 17, 2007 Jaja pål.. festen ble veldig bra den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 17, 2007 Skulle nesten forlangt film og bilder fra treffet, da jeg rett og slett ikke har hatt tid til å komme... :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 17, 2007 Skulle nesten forlangt film og bilder fra treffet, da jeg rett og slett ikke har hatt tid til å komme... :-( Litt sent å klage på manglende bilder http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89337&highlight=nordvest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 17, 2007 Ditta her var absolutt ei kjempe helg. Håper treffet blir i Ålesund til neste år og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 17, 2007 Takk for et flott treff!! Bra oppmøte var det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 17, 2007 Kjempetreff. Bra med folk og biler var det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 17, 2007 synd å si det men endelig ferdig! hehe sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten Knall bra helg og knall bra vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 17, 2007 Drit bra treff!!!! Hadde det helt fantastisk i Ålesund. Lørdagen var SENSASJONELT bra. Jeg lo så jeg grein nesten konstant fra lørdag 20.00 til søndag 04.00 =) Takk skal dere ha Ålesund =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 17, 2007 da var eg komt heim igjen. veldi bra treff dette:) litt overraska når eg fekk pokal:) takker for ei kjempehelg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 17, 2007 Enig med Helge om at dette var et veldig bra treff. Tror faktisk det er det morsomste treffet jeg har vert på........ Tusen hjertelig takk for en topp helg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 17, 2007 Som Espen sier, sliiiiiiiiiten....... Tusen takk til alle som kom hit og besøkte oss, spesielt til Andreas og Roger som kjørte lengst av alle ! Takk også til alle som har stått på seint og tidlig i arrangeringa av treffet ! Det er ikke godt å stå opp kl 9 om morgenen etter å ha vært på fest til kl 5, men treff ble det jaggu likevel Vi kunne vel ikke drømt om bedre forhold for treffet, spesielt siden det var kaldt og regn helt til torsdags kvelden når det klarna opp, konge ! Gratulerer også til alle vinnerne, dette fortjente hver og en av dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 17, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 17, 2007 Takker for en super helg! Ble vel i overkant fuktig og lettkledt for denne stakkars ørstingen som klare å rote seg over fjorden..hehe! Beste helgen på lenge, håper vi kan få til slike "gatherings" oftere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 17, 2007 Vakje gale det der da:) Syltebjørn måtte delta han:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 17, 2007 Litt sent å klage på manglende bilder http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89337&highlight=nordvest Hehe, sorry mac;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 17, 2007 Noen som har peil på hvem som eide den nye TT Coupen som stod helt nederst i hjørnet ? Stod på utstiller-lappen det var en 3,2 quattro.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 18, 2007 Noen som har peil på hvem som eide den nye TT Coupen som stod helt nederst i hjørnet ? Stod på utstiller-lappen det var en 3,2 quattro.......... Mora til Stian Rønnestad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 18, 2007 Vil bare takke Ålesund gjengen for et supert utført treff: rock : : rock : Kommer gjerne igjenn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juni 18, 2007 Kanonbra treff folkens:tilber: Og ikke minst, supert med grillfest på campingen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...