Telemark: Lokallagsmøte - AVLYST

Anbefalte innlegg

pga manglende interresse avlyser jeg lokallagsmøte i dag. Ha en fin helg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer.... Er med på noe pizza el lign....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig godt at det er god respons her da!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, er det ikke flott! ;) Om ikke folk melder sin interresse, så blir lokallagsmøtet avlyst..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry meg ass.... men for noen tragiske lokallagsmedlemmer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at responsen er dårlig, men kansje en ide å sende info om møte på mail istedet?

Er ikke alltid jeg får med meg sånt pga at jeg ikke er/har vært på forumet en stund.

En annen ting er at det ikkealltid passer å kjøre to og en halv time en vei for å være med på et møte..

Hadde det skjedd noe ved siden av så kansje..

 

Men ikke missforstå.. vi må ta oss selv litt i nakken her.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at responsen er dårlig, men kansje en ide å sende info om møte på mail istedet?

Er ikke alltid jeg får med meg sånt pga at jeg ikke er/har vært på forumet en stund.

En annen ting er at det ikkealltid passer å kjøre to og en halv time en vei for å være med på et møte..

Hadde det skjedd noe ved siden av så kansje..

 

Men ikke missforstå.. vi må ta oss selv litt i nakken her.. :)

Ja, kan jo være en mulighet det og starte og sende ut via mail.

Forstår dette med dere videre oppover i telemarks fylke at det fort blir et støkke og kjøre for og møte opp på et møte som det er 3stk. medlemer på. Men da kanskje dere kunne tatt og invitert en gang til lokallagsmøte oppe hos dere? Lagt ut en tråd 2uker føre datoen slik at man virkelig kunne fått sett interessen....

 

Hva med og kanskje ta og kombinert dette med en høst photosesion?

 

Bare noen ord fra meg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tidliggere sendt ut mail'er til folket, og er det noen som ikke har fått mail fra meg, kan de legge inn e-mail adr. på PM til meg.

Men over til saken igjen, har sendt ut mail til folket tidliggere, og responsen der er ikke så stor. De som har svart på mail, er de samme som har svart på forum som regel. derfor har det ikke blitt sendt ut mail denne gangen. Men vi må prøve å finne på noe til neste gang. Slik at folk vil komme. ikke bare sitte å prate.

Så nå har vi 1 mnd. på oss. vi bør da vel få til noe da.

Samme som å ha en liten avsluttningsfest for sommern som har vært. men lite respons der også.. Så det er litt opp til dere som er medlemmer også. ikke bare meg. Nå tar jeg ikke alle over en kam, bare så det er sagt.

Men håper vi kan få til noe til neste møte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vi ikke ha en avslutning snart a....sikkert derfor det ikke var så mange som var så ivrige på møte i dag da. Regner med at det fleste sparer seg til Grillfesten: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med all den tilbakemeldinga vi har fått der så tenker jeg nok det ja freddy. : eek :

Neida. Men hadde vært koslig å fått samlet mange fra klubben til en slik aften, begynner å bli litt seint med grillfest, men ett eller annet av mat og drikke hvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rio Pizza har mye god mat og drikke.. ;)

 

Hadde også vært moro med noen runder på go kart banen..

 

Det har vært vellykket før ihvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rio Pizza har mye god mat og drikke.. ;)

 

Hadde også vært moro med noen runder på go kart banen..

 

Det har vært vellykket før ihvertfall..

 

Er dette på Geiteryggen? er det ikke gocart der da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette på Geiteryggen? er det ikke gocart der da?

Det stemmer veldig godt Geir. Der har de go cart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg lært å sjekke her først!!!

Det er desverre ikke alle som er innom her hver dag så jeg sto på Elite Auto kl 18, denna gangen også jeg å venta!

 

men det får være greit! jeg kommer også til å stå der 5 november!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg lært å sjekke her først!!!

Det er desverre ikke alle som er innom her hver dag så jeg sto på Elite Auto kl 18, denna gangen også jeg å venta!

 

men det får være greit! jeg kommer også til å stå der 5 november!

Alexander: Her er mitt mobilnr. Send en meld om du lurer på noe, 93092650. Gjelder også resten av telemarks gjengen.

 

 

5. November kommer det helt sikkert til å bli "møte". Enten om det blir på Lokallagsrommet, eller ett annet artig sted. Så skal komme med info 1 uke før 5. November.

Vi kan fortsette denne tråden, Hvor jeg vil at dere kommer med inspill om ting vi kan gjøre denne søndagen.

 

 

-Elite Auto

-Rio Pizza

-GoCart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.