Finnmark: Hvorfor så slapp?

Anbefalte innlegg

Hvorfor er dere finnmarkinger så slapp? Er bare et par av dere som er aktiv på nettet, og jeg ser aldri at dere har noen lokallagstreff/møte/wha'evah! : bh :

 

Hvorfor ikke være mer aktiv ?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må gudene vite.. Vet om enkelte som er aktive jeg oxo, men thats it..

Skjønner jo egentlig godt at det nesten aldri er noe lokallagsmøte e.l. pga at folk aldri er innom siden for å sjekke status.

 

Men et annet problem jeg har merket de gangene man skulle ha hatt et møte så har det jo vært det problemet med å bli enig om hvor det skal være.. Er jo så uhorvelig mange mil mellom hver plass.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avstand er hele årsaken...

 

Vi hadde noen møter og var aktive når vi startet opp, men sånn er det stortsett med nesten alle lokallag tyderligvis...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avstand er hele årsaken...

 

Vi hadde noen møter og var aktive når vi startet opp, men sånn er det stortsett med nesten alle lokallag tyderligvis...

 

Nja... Vi har nå hatt en del treff, og det blir bare bedre å bedre etter min mening :)

 

Men skjønner det med avstand, men når Magnus kjører ca 65 mil på en dag så burde det ikke bli så vanskelig for dere hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegard det heter MØTE i de flestes øyne. Treff da er det med premier osv. med andre ord litt en bare en prat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegard det heter MØTE i de flestes øyne. Treff da er det med premier osv. med andre ord litt en bare en prat.

 

Whatever :nana:

 

Ble forresten litt imponert over at du gidda å kjøre fra Alta til Vollan :)

 

Det står det respekt av :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.