Amatør/hobbylakkerer søkes!

Anbefalte innlegg

Veit som vanlig ikke helt hvor denne tråden hører hjemme, men uansett...

Skulle hatt hjelp av noen som har kompressor og sprøyteutstyr, til hellakkering av nye bilen min.

Skal lakkes enten blank eller matt svart, ikke no metallic eller vanskelige greier. Vurderer å sprøyte den sjøl, men tenkte at hvis det var noen her som hadde gjort det en gang eller to før, så kunne heller vedkommende få litt penger for å gjøre det.

Det er NULL krav til kvalitet her, bare så det er sagt : smil :

Hadde vært greit å fått gjort det så fort som mulig, og gjerne her i Vestfold eller i Moss (siden jeg bor i Horten)...

Trenger ikke lakkboks eller no, kan bare ta den ute på gårdsplassen hvis det er oppholdsvær :)

 

Ta kontakt på PM, mob 92230150 eller bare post i denne tråden, hvis du kjenner noen som har lakkert en bil eller noe lignende en gang eller to før :)

 

Legger ut et bilde av objektet som skal lakkeres. Ikke akkurat det mest kompliserte :P

P9290005 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump:

Hadde vært litt gøy å fått fiksa dette snart...

Har finni ut at jeg har tilgang på det som trengs av utstyr, så eneste jeg mangler nå er noen som er litt mer stødige på hånda enn det jeg er, og kanskje et sted å stå...

Sikkert mulig å gjøre det i garasjen hos modern også, men er vel ikke helt ideellt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.