(Hvor kjøpe turteller til 5-syl. motor?)

Anbefalte innlegg

vet ikke helt hvor denne tråden skal ligge men, vet dere hvor jeg kan få kjøpt turteller til aby motor. de jeg finner rundt om er til 4,6,8 syl : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke helt hvor denne tråden skal ligge men, vet dere hvor jeg kan få kjøpt turteller til aby motor. de jeg finner rundt om er til 4,6,8 syl : bh :

ingen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste ettermarkedturtellere er _fortsatt_ beregnet til biler med fordeler og bryterkontakter, men enkelte er forberedt for å kobles til signalgiver som gir en puls hver, eller hver andre omdreining. Prøv f.eks en til dieselmotorer, de funker uansett.. Men turtallsområdet er jo en annen sak, da!

Eller slakt et gammelt dashbord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får turtellere som kan kobles til sigarettuttaket og justeres ut i fra det, sånn som Gtech Performance meteret som selges her på forumet, men hvor du finner kun turteller er jeg ikke sikker på...

 

men om turtallet du får da er til å stole på vet jeg ikke;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet mitt er at jeg har s2 aby motor i type 85 og får ikke den orig turtelleren til å virke på den motoren. tenkte da det letteste var å få en ettermarkeds teller, men vet dere hva som må gjøres for å få den original til å virke? er helst det jeg vil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.