Nankang NS-2 235/35-19 er dette et dårlig valg?

Anbefalte innlegg

Har prøvd en del billigdekk, og konklusjonen min er ihvertfall at jeg ikke skal ha noe sånt igjen. De aller fleste har steinhard gummiblanding som gir elendig grep, mange dekk er ikke runde engang. Legg heller i en tusenlapp ekstra og få noen dekk som faktisk er trygge og brukbare å kjøre med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp de. De er langt i fra så dårlige som enkelte i denne tråden skal ha det til.

Heilt enig Inge, dei funker heilt greitt, og prisen er hyggelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp bra dekk..

Det kan godt være at Nankang varer lenge, men i motsetning til hva visse kvervulanter sier så er ikke det det viktigste!! Grunnen til at de varer lenge er jo rett og slett at de er knallharde, og ditto udugelige...

 

Dekk skal ikke vare så lenge, da går det utover veigrep både på tørt og vått føre og da er det ikke verdt det!!

Hvorfor spare penger på dekk når resten av bilen blir kostet på fra topp til tå!?

Nankang kan fort bli dyr hvis du er uheldig og kommer borti gassen en dag det regner og det hender det jo tross alt det gjør....

 

RETT OG SLETT MØKK!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har virkelig folk så elendige erfaringer med disse dekka, eller driver de bare med svartmaling av andre merker for å fremme eget dekkmerke? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri solgt et eneste dekk, så det er ihvertfall ikke greia for meg. Har bare personlig erfaring med at alle sånne billigmerker har en eller annen stor svakhet, som oftest dårlig grep..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hihi, må bare komme med en frekk liten komentar til han som ble tatt igjen med en runde etter 4 runder på banen, samme hvordan dekk man har når man FAEN IKKE KAN KJØRE BIL!=) *burde ikke tas seriøst*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har virkelig folk så elendige erfaringer med disse dekka, eller driver de bare med svartmaling av andre merker for å fremme eget dekkmerke? : klø :

 

Jeg fremmer iallefall ingen dekkmerker og jeg har ikke noe positivt å si om nankang.

Jeg har et sett 225/45 17 som er kjørt en sesong.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremmer ingen dekkmerker, men jeg skal og vil fortelle verden om Nankangs udugelighet til den dagen jeg dør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg heller på en tusenlapp og få bedre kjørekomfort og veigrep. Har selv erfaring med "billig dekk". Kjørte en sesong med Wanli dekk, og har ikke en positiv ting å si om dem. Dekk er noe av det viktigste man har på en bil, og er man opptatt av bilen sin velger man gode dekk ! :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ja har kjørt på nankang ns-2 225\35-18 over hele europa i sommer på allslags føre fra 170kmh i tordenbyger til 240 på tørr autobhan, å jeg har ingenting å utsette på kvalitet eller gripeevne, dekka er bra de.

bare sludder det med at de er så farlige å dårlige

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha? Hva sammenligner du da med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Nankang suger sånn, hvordan er da dette dekket sammenlignet med nevnte dekk?

Kommer på rundt 600-700,- mer for 4 dekk dette da.

 

Produsent: FALKEN

Modell: FALK ZE512 E RFD

Dimensjon: 205/40ZR17

Loadindex: 84

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ja har kjørt på nankang ns-2 225\35-18 over hele europa i sommer på allslags føre fra 170kmh i tordenbyger til 240 på tørr autobhan, å jeg har ingenting å utsette på kvalitet eller gripeevne, dekka er bra de.

bare sludder det med at de er så farlige å dårlige

Samme erfaringen eg har.. 260 km/h skal vist ikkje være noke problem med desse... . :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme erfaringen eg har.. 260 km/h skal vist ikkje være noke problem med desse... .

 

Wow!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha? Hva sammenligner du da med?

 

Trenger ikke sammenligne med noe for så lenge bilen henger klistra på veien å oppfører seg som den skal så er det godt nok for meg.

Kan noen finne ut når disse dekka først var på markedet? kan jo vær at det har vært en stor produktforbedring på dette dekket siden det kom ut.

:)

Nankang er best ingen protest he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke sammenligne med noe for så lenge bilen henger klistra på veien å oppfører seg som den skal så er det godt nok for meg.

Kan noen finne ut når disse dekka først var på markedet? kan jo vær at det har vært en stor produktforbedring på dette dekket siden det kom ut.

:)

Nankang er best ingen protest he he

 

Har du prøvd dem på vått føre ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd dem på vått føre ?

 

Hadde du lest lenger oppe i tråden, så hadde du sett at jeg hadde det ja de pumper vann som bare det hadde ikke vannplaning en eneste gang i sommer selv om jeg kjørte 170 i gjennom tordenbyger. selvfølgelig slipper de litt lettere på våt vei, når de har sånn enormt bra gripeevne på tørr vei, ikke for ingenting at de bytter dekk når det begynner å regne i billøp.

slutt å klag på dekkene lær dere å kjøre heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du mener jeg ikke kan kjøre? Du sier jo selv at dekkene slipper litt lettere på våt vei. Vet du at jeg er helt uinteressert i å ligge bredt på vått føre all den tid jeg kjører med barn i bilen? At de skulle ha enorm gripeevne på tørr vei, har vel gjort at uttrykket enorm er oppbrukt for all fremtid. Ting som støy, og at de slipper luft, er det helt uvesentlig for deg?

I forhold til det meste annet du får kjøpt, så suger Nankang. Basta!

Jeg kan forresten kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forstilling og hjulvinkler har jo ingen ting å si i denne sammenhengen?? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fungerer ræva på en eskeny bil. Skal det være nødvendig å justere hjulvinkler, så hjelper ikke det saken for Nankang sin del...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du lest lenger oppe i tråden, så hadde du sett at jeg hadde det ja de pumper vann som bare det hadde ikke vannplaning en eneste gang i sommer selv om jeg kjørte 170 i gjennom tordenbyger. selvfølgelig slipper de litt lettere på våt vei, når de har sånn enormt bra gripeevne på tørr vei, ikke for ingenting at de bytter dekk når det begynner å regne i billøp.

slutt å klag på dekkene lær dere å kjøre heller.

 

Jaja du er avslørt no. på tide å slutte og fyre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det burde være allmenn kunskap om at det ikke er lurt å spare penger på dekk. Å kjøpe et dyrere dekk kan faktisk være forskjellen på å fortastt være på veien og å ha fronten trykt inn i en fjellvegg. Om noen heller vil det og spare et par tusenlapper så er jo det opp til hver enkelt.

 

Jeg kjøper dekk ut ifra mine og andre jeg kjenner sine erfaringer. Har prøvd mye forskjellige dekk og en ting jeg vet nå, er at dekk som ligger på overste hylle prismessig, er også de beste dekka. Du får rett og slett det du betaler for. Sånn er det bare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme erfaringen eg har.. 260 km/h skal vist ikkje være noke problem med desse... .

 

Wow!

 

Du klarer jo virkelig å argumentere da Bård.

 

"dekkene suger, ikke kjøp dem, billige drittdekk"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow, jeg har ikke hørt så mye pisspreik og drittslenging om en dekktype før! Nesten verdensrekord dette her eller?

Når flere mennesker har testet og prøvd en dekktype under stort sett alle forhold, og det fungerer helt fint, hvorfor i det hele tatt kverulere på det??? Enten så har de fått tak i en batch med dekk som faktisk er normale og greie, og dere andre må ha fått noen utrolige dårlige før-produksjons møkkadekk som omtrent ramler fra hverandre høres det ut som? Det er jo f@en meg ikke mulig at SAMME dekket varier så mye? I hvorfor i alle dager skulle noen juge om hvor "bra" enkelte dekk er? Hva skulle man liksom tjene på det?

 

Og du Bård som kjører barna dine rundt omkring, ligger du i 240km/t og kjører bredt gjennom rundkjøringene med de i baksetet? Skulle jo nesten tro det siden de "slipper" for deg hele tiden. Hvis de lekker luft hadde jeg bare levert de tilbake og krevd et nytt sett. Så enkelt. Støy kan nå så være, men det er MANGE dekkmerker og modeller som støyer mye.

 

Jeg kjører selv på et billigmerke, "Roadstone" som er samme som Nexen, disse har fungert utmerket på dieselpurka mi med ujustert forstilling og dårlige dempere under alle omgivelser. Aldri vannplaning, aldri slipp i svinger på vått eller tørt og ingen risting eller slipping av luft. Lurer på hva slags drit dere klarer å grave frem om dette dekket? : vinke :

 

Fortsatt god Jul og godt nytt år!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du klarer jo virkelig å argumentere da Bård.

 

"dekkene suger, ikke kjøp dem, billige drittdekk"

Og det står jeg for!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.