Vestfold: Hellakkering i Vestfold

Anbefalte innlegg

Vurderer en hellakkering av 200'n min i vinter, og lurer på om noen har tips til billig og bra lakkerer i vestfold/østlandet?

Kan godt være mørk farge ;)

 

 

Send gjerne pm!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer en hellakkering av 200'n min i vinter, og lurer på om noen har tips til billig og bra lakkerer i vestfold/østlandet?

Kan godt være mørk farge ;)

 

 

Send gjerne pm!

 

styr UNNA Kilen Billakkering.. Bare dårlige erfaringer fra dem ass.. Fy faen..skal ned å klageigjen snart jeg..

 

Jøllberg eller hvordan det skrives er jo som regel bra da..OG en kompis har sjekket litt rundt og de er ikke noe dyrere enn andre.. ( BMW bruker disse )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjølberg er #1 blandt amcar-folket, og gjør bra og jevnt arbeid!

Men hvordan gikk det med den dealen noen nevnte ang. hellakkering på Hesby eller hvor det nå var??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring og hva jeg har hørt:

 

Ligg unna:

-Andersen i Larvik (erfaring)

-Lunds i Sfj (hørt)

-Jema (varierende resultat, hørt)

 

 

 

Kan brukes:

-Larvik Billakk (nogenlunde fornøyd selv)

-Lakkerern i Kilgata i Sfj. (hørt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Ligg unna:

-Lunds i Sfj (hørt)

 

 

En kompis hadde bilen sin til hellakkering hos Lunds i Sfj. og var voldsomt fornøyd med resultatet, så da tyder det på at de definitivt kan hvis de vil.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som hvis man kjenner noen hos lakkereren blir det bra. For jeg har hørt mye negativt om lunds jeg også. Men jeg vet jo selv hvor bra bilen til Anders ble:) Også hørt mye negativt om de i kilen, men har selv bare positiv erfaring derfra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som erfaringene varierer ja. Hørte bl a om Lunds at de brukte ufattelig lang tid, men det kan jo alle gjøre....

 

Men lakkerings valg ER vansklig!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som hvis man kjenner noen hos lakkereren blir det bra. For jeg har hørt mye negativt om lunds jeg også. Men jeg vet jo selv hvor bra bilen til Anders ble:) Også hørt mye negativt om de i kilen, men har selv bare positiv erfaring derfra..

 

Kjenner meg godt igjen i det du sier her. Har selv også hørt både skamrosing OG slakting av begge de nevnte stedene. Så det kan se ut som om det lønner seg å kjenne noen... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen i det du sier her. Har selv også hørt både skamrosing OG slakting av begge de nevnte stedene. Så det kan se ut som om det lønner seg å kjenne noen... ;)

Fikk lakkert noe her i sommer hos Lund's og det ble meget bra! Forøvrig så må jeg si bilen til Anders ble bra uten at jeg har lagt meg innat med forstørrelseglass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers har jeg hørt så mye positivt om Gjølberg på Vear (http://www.gjolbergbillakkering.no), som et par andre i tråden her nevner, at de burde være vel verdt å merke seg!

 

OT : Lars - avataren din gir meg grøsninger... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT : Lars - avataren din gir meg grøsninger... : haha :

: haha : Ja på PCN forumet ble de så nervøse at jeg ble nødt til å fjerne den: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hesby billakkering skal være bra... Ta kontakt med Jon Olav Blom her på vestfold forumet så kanskje han hjelper deg litt videre...

 

Ellers må man holde seg langt unna Horten Lakkering, fikk igjen bilen til mor full av sig og støvkorn i lakken: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder skikkelig lakkering av skikkelige biler, så må jeg skryte av Møller Bilskadesenter på Sem. De gjorde en helt perfekt jobb på Audien min i fjor vinter, var ikke mulig å se hverken fargeforskjell eller ett eneste støvkorn/sig på det de lakkerte.

 

Men uten å bli alt for off-topic: Er ikke noen som vet om noe litt mer "økonomisk" alternativ her i distriktet da? Sånn ca. en hvilken som helst person som har en oppvarma garasje å stå i, og som har sprøytemalt ett-eller-annet noen ganger før? Skulle hatt sprøyta over Jeep'en min. Har ikke helt bestemt meg om jeg skal investere i billakk ennå, eller bare gå for Bengalakk med en liten dæsj klarlakk i, men uansett har jeg ikke helt trua på at jeg hadde fått det brukbart selv...

 

Bilde: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=64422

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.