Oslo: Temakveld hos Kollevold onsdag 8/11 kl 1900

Kommer du på temakvelden hos Kollevold?  

44 stemmer

  1. 1. Kommer du på temakvelden hos Kollevold?

    • Å ja, dette vil jeg ikke gå glipp av
    • Nei, passer ikke
    • Kanskje


Anbefalte innlegg

I samarbeid med Kollevold Rallyimport inviterer Oslo lokallag alle medlemmer til temakveld i Kollevolds lokaler i Fetsund (Rovenveien 125, 1900 Fetsund) ONSDAG 8 November kl 1900. Vi får presentasjon av hva Kollevold driver med og vi er blitt lovet hyggelige priser denne kvelden (gjelder også deler som blir bestilt denne kvelden).

 

Link til Kollevolds websider: http://www.kollevold.no

 

Meld deg på NÅ!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dette gjennomført uansett hvor mange vi er eller hur? Synes dette er et glimrende tiltak : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hørt annet enn at dette blir uansett Mikael. Er allerede 10 pers. som har sagt at de kommer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammen med 3 andre ønsker jeg å delta på kvelden. Hvor melder vi oss på? '

 

Cathrine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammen med 3 andre ønsker jeg å delta på kvelden. Hvor melder vi oss på? '

 

Cathrine

Øverst i denne tråden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt noe om hvor hyggelige priser? Gjelder dette på alt eller utvalgte ting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt noe om hvor hyggelige priser? Gjelder dette på alt eller utvalgte ting?
Etter det jeg skjønner, så er det på alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt noe om hvor hyggelige priser? Gjelder dette på alt eller utvalgte ting?

 

Den avgjørelsen er ikke tatt enda, men det vil bli en del varer med hyggelige priser :)

Prøve å få med oss mest mulig VAG-deler oppover ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg melder meg også på og være med på Temakvelden! Absolutt et supert tiltak! Noe vi bare kan drømme om her i Telemark Lokallag! Vi sliter selv med og få 5personer på lokallagsmøte:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kommer... (Skal bare måle opp hvor stor oljekjøler jeg trenger) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det flere som kan tenke seg å ta turen til Kollevold?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje det kansje.. trenger nye klosser forran..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til og ha med meg et kommende medlem av klubben om det er greit. Driver med Audi 90q typ 89 baneprosjekt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig noen fra Hadeland, jobber kvelden til uka men kanskje jeg får fri noen timer.

 

Er det noe matservering eller? :o:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme jeg også. Da får jeg meg en Tema kveld og jeg får hilst på noen fra klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om at dette er i morgen! Vi sees ;): vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om at dette er i morgen! Vi sees ;): vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :: bråk :: dum :: gråter :: mad : Hvor ca lenge varer det? Har fått beskjed om at jeg må i ett møte kl 19:00 i morra. Tenkte å komme bort etterpå men vil jeg rekke det? Varer dette i 1 time eller blir dere der ute i 3-4-5 timer? Har ikke vært på noen tema kvelder før så vet liksom ikke hva jeg skal forvente. Regner med at jeg rekker å være der til 21:00-21:30. Men er det allerede ferdig da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :: bråk :: dum :: gråter :: mad : Hvor ca lenge varer det? Har fått beskjed om at jeg må i ett møte kl 19:00 i morra. Tenkte å komme bort etterpå men vil jeg rekke det? Varer dette i 1 time eller blir dere der ute i 3-4-5 timer? Har ikke vært på noen tema kvelder før så vet liksom ikke hva jeg skal forvente. Regner med at jeg rekker å være der til 21:00-21:30. Men er det allerede ferdig da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.