Anbefalte innlegg

Hei hei.

Er i ferd med å kjøpe meg en Passat med tre interiør. Dette kunne jeg tenkt meg å skiftet ut til enten carbon eller børstet stål.

Er det noen som vet om en plass som selger slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta bare å puss ned de originale listene så får du en alulook på disse. Visst du søker litt på forumet så finner du en tråd hvor de henviser til en link hvor dette er blitt gjort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder dette lister i bora/golf også?

 

Chr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke helt sikker. mn lett etter den tråden for sikkerhets skyld. Kan hende det er Audi som har disse listene som kan pusses og få en alu look. Men det går ihvertfall an å pusse de for så å lakkere :)

 

Lakk det da sølv og bruk matt klarlakk.. blir nok et nydelig resultat av det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta bare å puss ned de originale listene så får du en alulook på disse. Visst du søker litt på forumet så finner du en tråd hvor de henviser til en link hvor dette er blitt gjort.

Listene er av polert edeltre.. Er det mulig å få disse til å se ut som alu look?? Skal ikke si at det er umulig, men det hørtes veldig rart ut.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel visst de er plastikk/tre så kan du jo ikke det da, må jo lakkes etterpå...

syns det høres litt rart ut å pusse listen så får du alulook helt av seg selv... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel visst de er plastikk/tre så kan du jo ikke det da, må jo lakkes etterpå...

syns det høres litt rart ut å pusse listen så får du alulook helt av seg selv... :D

Ja, det var det jeg mente jeg også..

Men det må vel finnes noen som har slikt og selge, evt e-bay. Men jeg vet ikke helt hva jeg søke på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at noen biler faktisk har lister som er laget av aluminium eller noe slikt, sånn at når du da sliper de så kommer aluen fram.. Men vet nå med sikkerhet at på passat så er det bare plast.. Mn er jo som jeg nevnte å lakke de gamle listene..? blir jo billigere da.. visst en gjør det selv selvfølgelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at noen biler faktisk har lister som er laget av aluminium eller noe slikt, sånn at når du da sliper de så kommer aluen fram.. Men vet nå med sikkerhet at på passat så er det bare plast.. Mn er jo som jeg nevnte å lakke de gamle listene..? blir jo billigere da.. visst en gjør det selv selvfølgelig..

Jo da, greit å lakke, men det var noe med resultatet da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var carbon i min Passat, men var en del sår og stygge merker så jeg pusset ned og lakket opp. Og det viste seg å være alu. når jeg fikk pusset bort carbon filmen.

 

Ferdig pusset og klar for grunning:

2004_0928Image0025.jpg

 

Ferdig lakket og montert:

IMG_0953.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var carbon i min Passat, men var en del sår og stygge merker så jeg pusset ned og lakket opp. Og det viste seg å være alu. når jeg fikk pusset bort carbon filmen.

 

Ferdig pusset og klar for grunning:

[ATTACH]48816[/ATTACH]

 

Ferdig lakket og montert:

[ATTACH]48817[/ATTACH]

At det kan være en slags alu look under carbon listene er godt mulig, men jeg tviler på at det kan være alu look under polert edeltre..

Edit: Ble forresten veldig pent det du hadde gjort : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At det kan være en slags alu look under carbon listene er godt mulig, men jeg tviler på at det kan være alu look under polert edeltre..

Edit: Ble forresten veldig pent det du hadde gjort : vinke :

 

Det kan jo være at edeltret dit er bare en film som ligger oppå aluen?

 

Så vidt jeg kan huske så var det ikke alu. look under carbon filmen i min bil, det var ekte alu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo være at edeltret dit er bare en film som ligger oppå aluen?

 

Så vidt jeg kan huske så var det ikke alu. look under carbon filmen i min bil, det var ekte alu.

Det kan hende...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en kompis sin '97 A4 så er det iaffal treverk i listene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er Climatronic i bilen så er det jo bare å si ifra - min gamle far er svært interessert i å få vekk "den jævla carbon-greia" fra sin bil, aller helst til fordel for noe tre-greier, så ett bytte skulle neppe være umulig å få til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH]48875[/ATTACH]

Vet at noen biler faktisk har lister som er laget av aluminium eller noe slikt, sånn at når du da sliper de så kommer aluen fram.. Men vet nå med sikkerhet at på passat så er det bare plast.. Mn er jo som jeg nevnte å lakke de gamle listene..? blir jo billigere da.. visst en gjør det selv selvfølgelig..

 

 

 

I min 3BG var det kun rammen rundt spiller og klima som var i metal, resten var plast.

Plast tre ute av bil.jpg

Skjerm VW modda.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er Climatronic i bilen så er det jo bare å si ifra - min gamle far er svært interessert i å få vekk "den jævla carbon-greia" fra sin bil, aller helst til fordel for noe tre-greier, så ett bytte skulle neppe være umulig å få til ;)

Hei. Det hørtes meget intrerssant ut. Legger ved noen bilder av det interiøret som er der nå. Hadde vært kjekt om du kunne gjort det samme.

 

0_-2140545849.jpg

 

0_521984086.jpg

 

0_261613318.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Det hørtes meget intrerssant ut. Legger ved noen bilder av det interiøret som er der nå. Hadde vært kjekt om du kunne gjort det samme.
Han sier han skal prøve få tatt noen bilder i morgen (er litt for mørkt nå), så da får dere bare ta det videre pr telefon etter det eller noe (han er ikke medlem her selv, så) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sier han skal prøve få tatt noen bilder i morgen (er litt for mørkt nå), så da får dere bare ta det videre pr telefon etter det eller noe (han er ikke medlem her selv, så) :)

Det må vi jo gjøre noe med :D Du må jo melde han inn!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH]48875[/ATTACH]

 

 

I min 3BG var det kun rammen rundt spiller og klima som var i metal, resten var plast.

 

Men har du lakkert eller har du kjøpt til listene??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men har du lakkert eller har du kjøpt til listene??

 

 

 

De er nok "custom" mao. lakkert. Se evt prosjekt tråd for nærmere info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har grått interiør i min 3BG og tredekor. Hva vil være et smakfullt alternativ til tredekoren da? Ser på disse bildene her at aludekor og svart interiør er nice: rock : , men det vil nok ikke passe i min tror jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har grått interiør i min 3BG og tredekor. Hva vil være et smakfullt alternativ til tredekoren da? Ser på disse bildene her at aludekor og svart interiør er nice: rock : , men det vil nok ikke passe i min tror jeg..

Jeg ville valgt en carbon look på den jeg Thomas..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville valgt en carbon look på den jeg Thomas..

 

Sikkert ikke et dumt forslag det nei Bjørnar..!! Det peneste vil vel være å pusse ned og lakke de selv? Eller bør man spandere det det koster å kjøpe ferdige? Må styre unna de der biltemasakene iallefall! Noen som har bilder av noe sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.