#1 Skrevet Oktober 5, 2006 Er det noe interesse for å treffes igjen på onkel klokka 19.00 den 15.? Begynner å bli en stund sia sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2006 Ja, tar meg gjerne en tur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2006 Ikke ta det ille opp, men håper det kommer flere enn bare du da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2006 Hadde helst sett at vi kunne fått til noe før den tid. Skal ut på hurtigruta den 11 og blir borte i 22dg. Hadde godt tenkt meg å fått til noe før den tid. Hvis det er mulig, kanskje denne søndagen? Men for all del hvis dette ikke passer så ta det den 15. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2006 For meg så skal det vel, med forbehold om at ikke noe uforutsett dukker opp, passe med hvilken som helst dag de neste to ukene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2006 Hadde helst sett at vi kunne fått til noe før den tid. Skal ut på hurtigruta den 11 og blir borte i 22dg. Hadde godt tenkt meg å fått til noe før den tid. Hvis det er mulig, kanskje denne søndagen? Men for all del hvis dette ikke passer så ta det den 15. Jo da kan godt ta denne søndagen for min del, men det kan hende at det er litt kort varsel. Men vi kan si at vi tar det denne søndagen da å så får vi se om det er noen som melder sin interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2006 Men vi kan si at vi tar det denne søndagen da å så får vi se om det er noen som melder sin interesse. Samme sted og tidspunkt går jeg ut i fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2006 Samme sted og tidspunkt går jeg ut i fra? Helt ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2006 Ja vi sier samme sted og tidspunkt. Onkel klokka 19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2006 tar meg en tur jeg i hvertfall... kan godt na søndagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...