Hadeland: Bruksanvisning til Clarion VRX928RVD spiller?

Anbefalte innlegg

Har ingen store forhåpninger, men prøver :) Trenger bare å låne den helst så fort som mulig! Bør befinne seg på hadeland eller område rundt..

Tlf nummeret mitt er 95072554 eller svar her :)

 

Eller er det noen som vet om sider på nettet med pdf fil som bruksanvisning el.l?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan prøve og finne fram min så kan du kan få den hvis du har mulighet til og møte meg på kolbotn/moss eller no, eller hvis noen andre fra Hadeland tilfeldigvis er nedover rund kolbotn/moss område eller skal på harry tur til svinesund i nærmeste fremtid. Har også tv tuner til den spilleren som jeg skal selge hvis du vil ha det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan prøve og finne fram min så kan du kan få den hvis du har mulighet til og møte meg på kolbotn/moss eller no, eller hvis noen andre fra Hadeland tilfeldigvis er nedover rund kolbotn/moss område eller skal på harry tur til svinesund i nærmeste fremtid. Har også tv tuner til den spilleren som jeg skal selge hvis du vil ha det.

 

 

Takk for svar, men trenger egentlig ikke noe bruksanvisning da jeg fant ut at hele cd/dvd leseren var død på spilleren.. Hjelper lite med bruksanvisning da.. :) Tv-tuner hadde jeg også fått med på kjøpet om jeg hadde kjøpt spilleren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.