Anbefalte innlegg

Regner med at vi må ha et møte snart, så vi får evaluert sommertreffet osv.

 

Ev. Vintertreff i Alta, eller en annen plass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja d må vi væll kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slenge meg me på d der vintertreffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm...

 

Vet at de pleier å brøyte opp en isbane på vannet ved siden av GP her borte. Bruker å være ganske lang bane. Mye gøyale svinger.:D

 

Den tror jeg brøytes etter nyttår. De har brukt å ha noen kjørekurs på isen der. :D

 

 

Hvis det er av interesse så kan jeg sikkert sjekke om den skal brøytes opp i år også.

 

 

Tom Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høtes kult ut, har aldri vært på sånnt før...skulle ha fådd lodda stemninga litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja sjekk opp d Tom, så lægg vi en plan...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får satse på at jeg kanskje en gang har fri når vi skal samles da....

I allefall nå som "nybilen" snart er i hus :)

 

Venter spent på et datoforslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I allefall nå som "nybilen" snart er i hus :)

 

Nu vart eg spent!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nu vart eg spent!!

 

Den som venter får se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som venter får se :)

 

Æ vet, æ vet... hehe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ vet, æ vet... hehe :D

 

Du har selvsagt taushetsplikt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har selvsagt taushetsplikt : rock :

 

 

Det er vist noen flere som vet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vist noen flere som vet :)

 

Hehe...Jo da, klarer selvsagt ikke å holde det hemmelig så utrolig lenge :)

 

Noen som vet noe mer om når det blir treff eller?Og hvor eventuelt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dere brøyta isbane så skal dere ikke se bort ifra at vi (oss fra troms) kommer opp en liten tur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sjekket litt opp rundt banen. Forsvaret hadde foreløpig ingen planer om og brøyte den opp i år. : gråter :

 

Men Politet har visstnok brukt og leie dem inn for og brøyte den opp, sånn at de kan ha kjøretrening der. Så man vet aldri.

 

Pratet med en som jobbet der, så han sa jeg kunne ta en telefon til sjefen hans på og høre.

 

Tom Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pratet med en som jobbet der, så han sa jeg kunne ta en telefon til sjefen hans på og høre.

 

Tom Morten

 

Har du hørt? Vi er litt gira på å komme opp å kjøre : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke det er mulighet for å få bane der så er det et drittrått opplegg i Nord Finnland som jeg skal teste ut i vinter med edel andre. Vi kunne jo tatt et helt gjeng over ditt. Der er alt tilrettelagt med biler, bane , hotell osv. Kan ta med familie og full pakke også.

 

http://www.arcticrallyteam.fi/en/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke det er mulighet for å få bane der så er det et drittrått opplegg i Nord Finnland som jeg skal teste ut i vinter med edel andre. Vi kunne jo tatt et helt gjeng over ditt. Der er alt tilrettelagt med biler, bane , hotell osv. Kan ta med familie og full pakke også.

 

http://www.arcticrallyteam.fi/en/

 

Dette er jeg med på!!!!!

 

Det så jævli gøy ut...

 

Mennee , ehh, kan vi ikke heller ta en guttetur:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke det er mulighet for å få bane der så er det et drittrått opplegg i Nord Finnland som jeg skal teste ut i vinter med edel andre. Vi kunne jo tatt et helt gjeng over ditt. Der er alt tilrettelagt med biler, bane , hotell osv. Kan ta med familie og full pakke også.

 

http://www.arcticrallyteam.fi/en/

 

Nå aning om ka d hær kommer t å koste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var faktisk et jævlig godt forslag Øystein! : smil :

 

Hvis alt passer med jobb o.l så er jeg med : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Penger er ikke alt Thorstein når man skal ha det artig :) Jeg skal sjekke litt nærmere hvordan priser vi kan få og hvilket opplegg man kan få. Regner med det er intr å kunne kjøre med egen bil også, pluss rally bil. Må jo ikke kjøre WRC absolutt. For den kostet vist 225 Euro + mva pr km!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Penger er ikke alt Thorstein når man skal ha det artig :) Jeg skal sjekke litt nærmere hvordan priser vi kan få og hvilket opplegg man kan få. Regner med det er intr å kunne kjøre med egen bil også, pluss rally bil. Må jo ikke kjøre WRC absolutt. For den kostet vist 225 Euro + mva pr km!!

Rikti at pænga ikke e alt, men førr å si d sånn så trur æ nån andre ska få ta sæ av å kjøre den wrc biln værtfall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg snakket med forsvaret. Og det er faktisk en veldig stor mulighet for at banen blir brøytet opp i juletidene.

 

Blir den brøytet opp, blir den 8-10m bred samt 5-6km. lang.

Banen har tidligere pleid og være plan som et stuegulv, nesten ingen hull eller kuler, med depot og greier.

 

Og det var ingen problem med at vi kunne disponere den en helg.

 

Det eneste vi da evt. måtte betale, er vedlikeholdet av banen før vi bruker den. Men det var ikke snakk om de store pengesummene. Var litt med vær og vind og gjøre. :D

Kan sikkert høre med dem, om de kan lage en stor oppstillingsplass hvis vi vil ha noe sosialt ved siden av.

 

Til orientering, så hvis vi vil stå for hele hopprennet selv, koster det 20.000,- +mva. for jobben med brøytingen, det tok visst nesten en arb.uke.

 

Så da kan man jo lodde stemninga for et vintertreff her. :D

 

Tom Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere funnet ut noe angående den banen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.