Anbefalte innlegg

Jeg greide tilfeldigvis å knekke av den peilepinnen som står i lokket på servoolje-beholderen i dag. Delenummeret som står på lokket er 443 422 391 1, men dette finner jeg ikke i ETKA, der står det helt andre nummer for dette lokket til S4'n. Noen med et lurt forslag? VAG har erstattet lokket med en ny type?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roy Antonsen

Jeg greide tilfeldigvis å knekke av den peilepinnen som står i lokket på servoolje-beholderen i dag. Delenummeret som står på lokket er 443 422 391 1, men dette finner jeg ikke i ETKA, der står det helt andre nummer for dette lokket til S4'n. Noen med et lurt forslag? VAG har erstattet lokket med en ny type?

 

 

Send PM til bård christensen, han jobber på dele lageret til Møller Ryen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende delenummeret du fant er et produksjonsdelenummer og ikke det delenummeret delen får til slutt, f.eks hvis to deler monteres sammen til en del før de selges over disk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.