Video : Audi S2 På Gatebil Vålerbanen

Anbefalte innlegg

Etter litt tekniske problemer har jeg endelig fått en video som jeg filmet på gatebil vålerbanen lørdagen online...

 

gatebil_2004_audi_s2.jpg

 

Video: gatebil_2004_audi_s2.wmv

(lagremål som, windowsmedia ca 100mb)

 

Jaja sånn kan det gå :)

 

 

Nyt Audi dominangsen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda en kvalitetsproduksjon fra gunstig.no

Du leverer alltid, Tor Morten.. Stå på!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra video! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk folkens! :D

 

Kunne lagt ut om allt som gikk galt, men noe ble det da iallefall

 

se jeg kommer sterkere tilbake når jeg ikke er så opptatt med skole og gårdsdrift ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laster ned i spenning! :D

 

edit: Fy flate!! Tror Telenor har oppgradert hastigheten her! nesten to ganger så kjapt som normalt! : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge film meget bra laget........:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

27.gif24.gif158.gif157.gif153.gif

(Ytterligere kommemtar overflødig)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter i spenning. Med de andre videoene friskt i minnet tror jeg ikke denne er noe dårligere.. :D

 

Edit; Da var den lastet ned. : ja : Er 1.12 rundt Våler kjapt, eller veeeldig kjapt? Jeg har nemlig ingenting å sammenligne med.. : flau :

 

Og er det bare meg eller var han i BMW stv flink å håndtere bilen sin.. Nesten to tonn det der og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han med bmw'en var ganske flink. En stund... Gikk gæli med ham etter noen runder. Ingen skader på bilen eller.no, men han tok det roligere etter det :)

 

edit:

1:12 rundt banen er bra. Jeg satt å tok tiden på endel av bilene med mobiltelefonen min og øyemål. Beste tiden jeg fikk på denne S2'en var 1:15, men jeg tok jo ikke alle rundene. En liten svart mk1 Golf med Norskbildelsenter i ruta fikk også noen runder på 1:12. Samme som bilene til Audi Sentrum. Skulle gjerne hatt noen tider fra skikkelig måleutstyr da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*vente på film*

ligger på 130kb/s... ok hastighet det...

 

audi s serien er en sikker vinner.... *vil ha*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe feil skjedde med server så bare halvve video lå online en to tre dager nå.. last ned på nytt om du føler filmen slutter unaturlig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.