nå e ann snart på veien igjen :D

Anbefalte innlegg

eg skrur som en helt nå. hvis d ikkje dukke opp någe føkk så e bilen klar t tirsdag..

 

den eine demperen va røgen, å golfshop ville ikkje gje meg nye på garantien.. andre demparen så har røge på onna et år.. (Supersport suge) : fis :

så eg kjøpte meg et nytt senkesett så senke 75-60 d blir jo litt lågare enn den gamle 60-40. : rock :

 

klare bare så vidt å holla meg nå... glede meg t å kjøra Gokarten min igjen.. laste ner "On The Road Again" : fan :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal si du har skrudd som enn helt! Sist jeg var oppe hos deg var det ikke mye som minnet om at du skulle bli ferdig til til tirsdag. Så det er vel greit med pinse:) Bare synd at ingen får se det fine stab-staget jeg var med å montere. Etter mye : bråk : så fikk vi jo det på!

 

Så nå blir det gti gokart på lokallagtreffet nå?! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja d blir nok en hissige gokart på søndag ja. så lenge alt går så d ska

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt gjekk ikkje så d sko.. : gråter :

 

eg har ikkje drivakslinger.. de så sto på e røkne. å de så står på 1,6 har mindre diameter på drivknutane så d e ikkje mulig å flytta de øve..

 

vurdere å hiva i 4trinns kassen fra 1.6`en bare for å ha någe å kjøra på. men då blir d så surt den dagen kassen ikkje tåle kjøringå mi.. : bh :

 

får vel bare venta t eg får råd t to nye drivakslinger.. hvis ingen her inne har to GTI akslinger ligganes å bare vente på å krita de t meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis drivakslinger er like som på en Audi 80 CC med 1,8L motor.

Så har eg gjerne 2 liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg fekk tag i to akslinger.. men den eine passte jo seff ikkje..

 

har nå fått i motoren å kobla t alle ledninger.. e bare å fyra på diverse vannslanger og festa eksosen skikkelig..

 

kjøpe nye drivakslinger itte jobb. fekk tag i litt dineros

så hvis alt går så d ska.. (igjen) så e ann på veien onsdagskvelden.. hvis ikkje så grine eg : gråter :: bh :

 

men sånn ellers så tippe eg at dette komme t å flytta seg bedre enn den leie 1.6`en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D Flytte seg MØJE bedre enn 1,6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

100mm på GTI mot 80mm på ikke-GTIene, right? Ville tro Audi CCen stiller med 80mm også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp 100mm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.