#26 Skrevet November 10, 2006 Mener de nye boksene ikke blinker lenger, men går på infrarødt lys.. ? Har selv passert den i omtrent fartgrensa pluss litt moms, men jeg merket ikke noe da heller. Forhåpentligvis rakk jeg å bremse ned i tide så jeg slapp unna.De blinker, men har ikke lov til å knipse flere biler på rad, derav tar de kun bilder av hver fjerde bil eller noe i den retningen. I tillegg er det restriksjoner på hvor mange timer om dagen de har lov til å være aktivert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 11, 2006 De blinker, men har ikke lov til å knipse flere biler på rad, derav tar de kun bilder av hver fjerde bil eller noe i den retningen. I tillegg er det restriksjoner på hvor mange timer om dagen de har lov til å være aktivert. begrensingen ligger vel på 24 timer i døgnet og hvor har du at dem tar bare hvær 4 bil fra??? Dette med infrarødt lys er det bare strektnings-ATK som har pga der blir alle biler fotografert.(litt dumt om det hadde blinket for hvær bil:rolleye: Og det er vel bare gudbransdalen som har streknings-ATK enda(prøveprosjekt)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 11, 2006 begrensingen ligger vel på 24 timer i døgnet og hvor har du at dem tar bare hvær 4 bil fra??? Dette med infrarødt lys er det bare strektnings-ATK som har pga der blir alle biler fotografert.(litt dumt om det hadde blinket for hvær bil:rolleye: Og det er vel bare gudbransdalen som har streknings-ATK enda(prøveprosjekt)... Ja, rett før lillehammer har de den.. I sverige har de derimot tuuusen på tuuuusen med slike nå, og de har kjøpt patenten fra norge.. Jeg og lurer på det med hver 4. bil, gitt. Han er sikkert en politifaen som prøver å lure oss i fella.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 12, 2006 Jeg og lurer på det med hver 4. bil, gitt. Han er sikkert en politifaen som prøver å lure oss i fella.. Det med hvær 4 bil stemmer ikke, alle blir tatt bilde av som kjørerover så lenge kapasiteten i boksen/ATK-kontoret er stor nok:) Enkelte bokser brukes bare 1 time pr dag forsten:) pga vis den/dem blir brukt mere så klarer ikke ATK folka å sende ut alle bøter: haha : Han som skrev dette er vel mere et bud en polis;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 14, 2006 Skal jo også bli satt opp en på strekningen mellom Forve Bru (Fannrem) og Storås, for de som vet hvor det ligger. Blir nok annskaffelse av denne vil jeg tro i nærmeste fremtid: http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1580 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 18, 2006 Det med hvær 4 bil stemmer ikke, alle blir tatt bilde av som kjørerover så lenge kapasiteten i boksen/ATK-kontoret er stor nok:) Hvis det ligger fem biler på rad, i for høy hastighet, så knipser den garantert ikke alle fem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 18, 2006 For de som er kjent på strekningen Orkanger-Klett, så står det en fotoboks midt i storsandtunnelen,retning Tr-heim. Det er den første tunnelen du kommer til når du kjører fra Orkanger (er skilta!!) Åsså kommer det en fotoboks i mannsfjellstunnelen,den første tunnelen du kommer til etter å ha passert Hydro-Texaco i Buvika,retning Orkanger!!! Kjør varsomt! Storebror ser deg:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 19, 2006 Hvis det ligger fem biler på rad, i for høy hastighet, så knipser den garantert ikke alle fem nei men det er vel mere pga at folk ligger alt for nært forankjørende så boksen trur det kommer en trailer: haha : det som er der er jo at når den blinker for den første bilen så ser jo dem andre bilene bak det å slakker ned (for det blinker ganske voldsomt(testet: flau : ) )... hvem hadde ikke slakket ned hvis en ser forankjørende får blink: klø : Dette blir litt OT ettersom dette gjelder trondheim: Men skal jo komme en del flere bokser mellom stjørdal å steinkjer også. sjekket opp å det skal komme 12 nye bokser fra stjørdal til skogmo. herav skal 6 mellom Stjørdal å Asp og 6 fra Asp til Skogmo.... blir vel snart 1 boks pr 5 km.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...