Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på om det er noen ifra klubben som jobber på Peder S. Fjetland?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om noen. Men det er 3 stykker i "klubben" som jobber på Bil & Maskin på Gandal. Der får du itillegg 10-15% rabatt mot ingenting på Fjetland. B & M: 51683300

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay.

 

Får forresten rabatt på Fjetland. 15%. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Freddy Svendsen

Okay.

 

Får forresten rabatt på Fjetland. 15%. ;)

Men da er det ikke gjennom VW/Audi klubben det!

Det var ikke snakk om å få noe rabatt når jeg var å spurte. Men så så gir de 15% i andre firmaavtaler. Hvor er politikken demes?? kjører heller lengre til Gandal da. Holder meg langt unna Fjetland!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Merkelig. Jeg spurte en gang om dem ga rabatt til medlemmer i VACN, og fikk til svar at det gjorde dem. Har fått rabatt på alt jeg har kjøpt der etterpå.

 

Samma det. Har ikke noe vondt å si om dem jeg. Enda da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : Jeg spurte om de ga rabatt. Konstant nei fikk jeg. Jeg sa at jeg fikk 10-15% på B&M. Men de ville ikke "konkurrere". Da sa jeg at jeg heller kjører til de og sparer tusenlapper. Og dette var for 2 uker siden. Og når Fjetland ikke vil ha flere kunder->så skal jeg ikke nekte dem det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp noen deler av Audisenteret og sa at vi hadde 10 % hos Bil og Maskin, da ga han meg 15 %

De ga ofte litt rabatt til klubbmedlemmer sa han

 

Hva med å fikse en avtale med dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten Christensen jobber på delelageret på Fjetland. Og jeg får alltid rabatt der med VACN medlemsskap. Men nå har jo jeg vært der noen ganger da.....

 

Hva skal du ha? Mulig jag kan skaffe deg en enda bedre deal et annet sted.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten Christensen jobber på delelageret på Fjetland. Og jeg får alltid rabatt der med VACN medlemsskap.

 

Men det er jo vel på VW avdelingene. Audi Senter Forus er et sorgens kapitel for seg seg : nei : Har 'kranglet' nok med de der for å prøvd å få rabatt uten å lykkes..... Tror ikke de er intrisert i sånne kunder som (meg)/oss??

 

Derimot har de var mer i møtekommende på Bil & Maskin med alle mine (ETKA) spørsmål o.l. Har til og med fått 'låne' med meg to sett meg bremseskiver for å prøve på mitt bremseprosjekt uten å måtte kjøpe de. Eneste er vel som oftes kun fåes 10% rabatt. Burde kanskje vært opp i mot 20%??? (lov å ønske)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er jo vel på VW avdelingene. Audi Senter Forus er et sorgens kapitel for seg seg : nei : Har 'kranglet' nok med de der for å prøvd å få rabatt uten å lykkes..... Tror ikke de er intrisert i sånne kunder som (meg)/oss??

 

Derimot har de var mer i møtekommende på Bil & Maskin med alle mine (AKTE) spørsmål o.l. Har til og med fått 'låne' med meg to sett meg bremseskiver for å prøve på mitt bremseprosjekt uten å måtte kjøpe de. Eneste er vel som oftes kun fåes 10% rabatt. Burde kanskje vært opp i mot 20%??? (lov å ønske)

 

Saken er vel at forhandlerne sitter med ca 15% avanse og Møller tar resten av den store feite kaka de sitter med etter å ha tredoblet tysk pris..... Så da er det ikke noe å gå på for forhandler og skal du få det lille de har så bør du ha en god grunn.... Kan forsåvidt skjønne dem, det er Møller du må være hissig på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får VACN rabatt på både Fjetland, B&M og Audi senteret!

Har aldri vært noe problem det!

 

Men når det er sagt varierer kvaliteten veldig på hjelpsomhet og kunnskap på de bak disken! Men er veldig fornøyd med Eivind på B&M : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker ikke hva han het, men jeg tor han er delelagersjef hos Audisenteret han jeg fikk rabatten av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka vissitkortet hans i dag, Han heter Tommy Danielsen og er delesjef

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Erlend skriver, har vi "flytende" rabatt på delene vi handler hos H.A.M.

Noen deler har vi lite rabatt på, og andre deler meeget god rabatt på, derfor får medlemmene forskjellig rabatt, slik som "fremmedverksteder".

 

De som handler deler hos meg, på Fjetland, som jeg enten "kjenner trynet på" fra klubbtreff osv, eller de jeg ikke kjenner som viser medlemskort, får rabatt.

 

Tror heller ikke de andre som jobber der er så vanskelige.

 

Men saken er den at jeg jobber bak på lageret, og ikke ute i butikken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Bilen min skal snart inn på service (2002 Golf GTI).

 

Litt usikker på om jeg skal levere den på bil&maskin eller fjetland. Har hørt utrolig mye bra om b&m, men fjetland er nermere meg.

 

Hvor bør jeg gå?

 

mvh, Joakim Haukvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Bilen min skal snart inn på service (2002 Golf GTI).

 

Litt usikker på om jeg skal levere den på bil&maskin eller fjetland. Har hørt utrolig mye bra om b&m, men fjetland er nermere meg.

 

Hvor bør jeg gå?

 

mvh, Joakim Haukvik

 

Mulig mange er uenig med meg nå, men;

 

Det blir på en måte som å spørre om man skal kjøpe hamburgeren på McDonalds på Kvadrat, eller på Mariero...

 

Service utføres jo etter prosedyrer som kommer fra fabrikken, hvor man bl.a

følger et skjema etter punkt og prikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig mange er uenig med meg nå, men;

 

Det blir på en måte som å spørre om man skal kjøpe hamburgeren på McDonalds på Kvadrat, eller på Mariero...

 

Service utføres jo etter prosedyrer som kommer fra fabrikken, hvor man bl.a

følger et skjema etter punkt og prikke.

 

Kommer allikevel ikke utenom at chipsen er sprøere på Mariero, Morten....

 

U have some explaining to do..... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Service utføres jo etter prosedyrer som kommer fra fabrikken, hvor man bl.a

følger et skjema etter punkt og prikke.

 

Lurer på hvor nyaktig etter punkt og prikke dette blir utført jeg......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, er jo opptil mekanikeren det, men det utføres jo regelmessige etterkontroller, både internt, og av eksterne folk. Og blir mekaniker "tatt" i å gjøre feil på en service, f.eks å ikke skifte pæra i hanskerommet eller fylle riktig lufttrykk i reservehjulet, så trekkes mekaniker i bonus/lønn. Så den som sluntrer risikerer å få "svi". Og det tror jeg ikke noen gidder....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss holde oss til topic og ikke diskutere hvordan meknikerene tar service.

Tenkte jeg skulle prøve audisenter forus(fjetland) igjen så jeg var å bestilte en del til til svimlene sum av 97,- så for jeg se hvor mye rabatt jeg når delen kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvor nyaktig etter punkt og prikke dette blir utført jeg......

 

Hørt mye rart om akkurat det, men ingenting om hverken Peder eller B&M...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.