Lakkering østlandsområdet

Anbefalte innlegg

Panseret på Passat'n begynner å se ut som om det har vært i en krig eller tre. Hva vil nedpussing og lakkering av et panser koste ? Hvem kan anbefales, evnt. noen som kan gjøre jobben på kveldstid...... Er egentlig bare normal steinsprut slitasje som enhver bil som har gått 120k har. Har prøvd meg litt med lakk og pensel, men blir stort sett bare kladder som ikke matcher helt. Har ikke telt, men vil tippe 30-40 små steinsprut over hele panseret, ingen som er spes. dype.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ju gåt pi em

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skulle jeg gjerne hatt pris på selv også.

Var jo nesten flaut på treffet som var i drammen...

EN DEL steinsprut på panseret kan du si..... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faktisk og hørte på pris på lakkering på panser for en time siden... :)

 

Har litt fargeforskjell etter å ha lakkert siden og fronten, fant ut at panseret var lakkert opp igjen og litt "feil" farge.

Har et par steinsprut som må ordnes oxo.

Ca vanlig pris var 4500,- (veldig mye synes jeg, men er vel noe startgreier først, og pga steinspruten)

Sku få det en del rimligere pga fargeforskjellen som ble etter lakkeringa sist da.... :)

Dette er med kvittering da.

 

Hørte noe om et par tusen uten av andre folk....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisene regnes ut etter overflatedimensjoner. Panseret på Passaten til Morten Karlstad står til 229 perioder og en med en starttid på 128 perioder blir 357 tilsammen. Hundre perioder tilsvarer en time. De fleste lakkverksteder har en timespris på rundt tusenlappen. Det avhenger litt av hva slags utstyr og lakk som blir benyttet. I tillegg kommer det moms på regnestykket.

 

357 / 100 x timespris (1.000 kr) = 3.570

3.570 x 1.24 = 4.428

 

Den prisen inkluderer et fint papir du kan putte i hylla med andre fine papirer. Men jeg har på følelsen at det siste papirert der kan bli ganske dyrt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk !! var vel noe sånt jeg regnet med det kostet. Tror nok jeg for min del venter en stund. Panseret er tross alt ikke såå ille og bilen har jo mye andre merker også, så blir liksom for dumt å legge 4000 i et panser som har litt stensprut. Kan jo håpe på en taxi fra venstre.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal lakkere panseret mitt om ikke så alt for lenge. regner vel med en par lapper på kveldstid... tiden vil vise. hehe lakkering er dyrt. har alt kostet på bilen ca 10 i lakkering snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan spare mye med å lakke på kveldstid ;) Det er dyrt, men pent! Regner med at jeg får Audien min klar til Vålerbanen på hovedtreffet. Den skal bli smuud, har noen triks i ermet her. Muahaha : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.