Anbefalte innlegg

Til søndag er det duket for ny lokallagtreff. Håper mange stiller denne gangen også! Ser ut som man ikke trenger "Hå buneden" denne gangen topsun.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir stress for oss så ska te Valle, men eg ska klara det for det om. Ikkje sikkert eg rekke å vaska kjerrå itte turen te Setesdal då...

 

Håpe någen komme med reine bil og litt gummi å brenna, hadde jo håpt å få filma litt te promo-greiå. Har någen idear te ting me sko fått te, og de innebere litt blårøyk. I den forbindelse hadde eg håpt at någen hadde ei plexiglassplada eller någe sånn så eg/me konne ha foran kamera å filma gjønå. Har opplevd ødelagt kamera av steinsprut og gummirester før, nemlig. Andre med DV-kamera e og velkomne te å verr med. Jo merr råmateriale me har å jobba med, jo 'fedare' blir det, garantert!

 

Tar med dB-målar og, hvis någen har lyst å 'lofta' anlegget litt... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen ting som hette stress...........når det gjelde bil... få gang!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Atle Dreier

men eg ska klara det for det om.

 

Får kjøra som eg har : pisk : bak meg.. :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Korneliussen

få gang!!!

Hmmm? Et standard utrykk på B&M??:D

Ja,ja ligger vel 2 uker ettertidsplanen, så jeg satser alt på Hovedtreffet på våler jeg:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dobbel post...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Atle Dreier

Får kjøra som eg har : pisk : bak meg.. :cool:

 

Det er vel ikke no`problem du som har tuuurbo : smil : Bare få opp lade trykket-> så går det forterre:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hihi.. har du en ny chip til meg, da? Har jo dump som takler litt nå, så... :D: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg komme me GTI`en min eg.. tihi.. endelig på veien..

: rock : : rock : : rock : : rock : : rock : : rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Til søndag er det duket for ny lokallagtreff. Håper mange stiller denne gangen også! Ser ut som man ikke trenger "Hå buneden" denne gangen topsun.gif

 

Mobbe du HÅ bunaden?

 

Bler nok ekta bunad på meg på sundag. Konfirmasjon...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man er ikke ekte medlem av Stv lokallag før man får denne opp på skjermen når man ligger på sykehus og det er første søndag i måneden, og klokken nærmer seg 19.00 :P

makdon.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d ser ut så d blir stort oppmøte denne gangen.

eg har vert ute me kjeften å snakt litt me folk så vil bli medlemmer.. de sko prøva å komma på treffe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg komme eg som vanligt.. endeligt heima fra d kalde nor..

og så må dokke isje dissa hå bunadane t meg å Cato..:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Egil Steen

og så må dokke isje dissa hå bunadane t meg å Cato..:D

Vi er egentlig dritttt misunelige på de varme dressene :)

Ja, da var dagen kommet. Håper det stiller opp mange ikveld. Det blir vel siste gang jeg stiller med "cossien", da prosjektet mitt ligger 2 uker på etterskudd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjidvèr då.. Gidde ikkje vaska bilen i te treffet nå.. håplaust å stå i reggen å prøva å få kjerra blanke... Får komma i sjeden bil, eg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel si oss godt gornøyde med oppmøte i dag. Noen nye som dukket opp også , så det var kjekt! 14-15 biler og et par og tyve mann/damer på det meste.

Kom også opp forslag om ny lokallagsfestival->forslag blit tatt opp til vudering og planlegging :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja d va veldig bra i går sjøl om folk syns d ble litt kald ut på kvisten...

Kan ikke helt forstå d, for eg syns d va helt greit :P

 

Men men d ser jo låvende ut for lokallaget vis d komme ennå mer folk ut over sommeren. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig at man egentlig må stille å Hå-bunad i juni månned. Men de som har vært endel på tidligere lokallagstreff-> har brei erfaring å kle seg riktig og ta med rompe hvileordning, eller caddy/S`ere som man kan site på/i : smil :

 

Ser lovende ut for lokallaget, har vel vært gjenvnt over ca 15 biler som har stilt siden nyttår, i mot 7-8 biler ifjor. Ekspansjon! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jauda, det var rektig gøy detta her!

audi_low.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.