Hovedtreff,Våler 19-20 juni

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, hvem skal oppover her ifra Stavanger området? Greit å vite hvem som skal oppover for en evt "felles"kjøring og Stv lokallagsteltleir på Våler banen.

Nå blir jeg ikke med på "felles"kjøring opp til Våler, siden jeg skal til Ferrita i Gøteborg 17.juni og få litt rustfritt til cab`n (hvis alt går etter planen da)

 

Undertegne og Øyvind(A3) vet jeg skal oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ihverfall bortover til våler, regner med at jeg tar turen over fjellet i de sene nattetimer som vanlig.

 

Begynner bilen å ta form HP ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra, så da er vi flere som kan høre på tysk gla`pop på campingen. Du satser vel å være der om morningen i 9`tiden du vel? Regner vel med at jeg sover over fra fredagskvelden i minibikini telt :P

 

 

Opprinnelig postet av Svein Kåre Lund

Begynner bilen å ta form HP ??

Eehhh?? Det var da dine ord det da. Er rundt hele Europa nå får å fa tak i deler. Sikkersseler ifra Bergen, lykter fra Sveits, bilspiller fra England, Felger fra Danmark skal jeg hente på onsdagen , torsdagen skal jeg til Ferrita i Sverrige å få litt rusfritt til bilen samme uke som det treff. Fredagen blir vel å skru som gærning. Blir like god margin som ifjor det. Da var jeg ferdig med stylingen kl 20.00 på fredagskvelden bare 70 mil igjen da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres stress ud!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at d blir no tur på mg, sjøl om d friste veldig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av svein liland

Hørres stress ud!!!

 

Stress nei??:) Det går så bra, bare du vil det nok! Det eneste jeg mangeler nå er spilleren og få bilen ferdig. Det skal holde hardt men godt! Det viktigste blir å få bilen til å rulle så for jeg heller ta skjønnhetsflekkene etterpå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var planen at jeg skulle til Våler, men ser ut som det må droppes p.g.a. tekniske problemer. Får faen ikke bilen til å fungere ordentlig. :mad: :mad: :mad: :mad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal til våler, må bare ta en liten sjekk av bilen i dag, så er eg klar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.