Dekk og felg spørsmål til golf 1

Anbefalte innlegg

Typen til søsteren min skal ha nye felger til cab'en sin og har fått pris på noen artec cup 8/14 felger med continental 195/45-14, hvordan vil dette se ut på bilen??

Noen som sitter på noen bilder av cab med disse felgene?

Han har fått pris på 11500, er dette dyrt?

 

Kom gjerne med forslag til andre kant felger som ser bra ut på golf1.

 

Mvh

Roy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser bra ut m 8x14, men da blir den også veldig lav, noen jeg selv ikke ser på som et problem men det er andre som syntes det.

 

Pris er nok litt stiv etter min mening.

 

Har desverre ikke bilder, men det burde ikke være et problem å finne i tyskalnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg Runar. Små hjul krever også endel senking for at det skal se bra ut. Men lav bil er jo topp da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roy Steensen

Typen til søsteren min skal ha nye felger til cab'en sin og har fått pris på noen artec cup 8/14 felger med continental 195/45-14, hvordan vil dette se ut på bilen??

Noen som sitter på noen bilder av cab med disse felgene?

Han har fått pris på 11500, er dette dyrt?

 

Kom gjerne med forslag til andre kant felger som ser bra ut på golf1.

 

Mvh

Roy

 

BBS RS/RM,Revolution,HTN rennsport,Smoor,tramont,PLS,Steffan.... listen over felger som kler golf 1 er uendelig lang.

Personlig ville jeg valgt felger med ett litt "eldre/klassisk" design framfor "cup" felger som det går 13 av på dusinet her tillands

prisen er nok også litt stiv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen tilsalgs da eller har tips hvor man bør kjøpe??

Legg gjerne ut bilder slik han kan se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe jeg kan så er det brukte felger til Golf 1 ;)

 

Her er noen like Artec felger men i 15" til godt under halve prisen:

 

Link

 

4419521_1_0_aut_0384_hoved.jpg

 

Hva felger som kler bilen best komme ann på hva stil en vil ha på bilen, og selvsagt endel om en har Klipper styling, 90 fangere eller kjører org som meg. Synes selv 14" Scala felger kler bilen min veldig godt, men blir litt kjedelig når så mange andre har de også så jeg vurderer å bytte, enten gjør som "alle" i Tyskland bruke BBS RS eller Porsche eller forhåpentligvis finne noe som "ingen" andre har

 

DCP_2826.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS RM fra G60 på golf 1

garasje_april%20014.jpg

 

 

i denne tråden ligger det også bilder av ATS cup, og revolution

 

link

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tord: grei pris på de felgene ja men de er jo billigere enn de 14" nye også da:)

Han har en 87mod så jeg vet ikke hva den stylingen som er på den kalles + han har en rs fanger på den foran som jeg ikke liker men han digger den:(

Rudi: skal du selge revolution hjula dine :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.