Anbefalte innlegg

: bh : Kjøpte meg xenon kit igår, 5000 k. og fikk selvfølgelig feilmelding i dashen.

 

Kan jeg ha koblet noe feil? Fins det en lur løsning på dette evnt? Kjedelig om jeg må kjøpe nytt sett..

 

Koblet alt slik det skulle være bortsett fra at jeg måtte til med en ekstra kabelsko på jordingen siden denne var annerledes. Vanligvis sitter jo jorden rett på lykten men siden sokkelen/endestykket på xenon pæra ikke er i metall men plast så er denne flyttet inn på ledningen til jord på pæra?

 

Vanskelig forklart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh : Kjøpte meg xenon kit igår, 5000 k. og fikk selvfølgelig feilmelding i dashen.

 

Kan jeg ha koblet noe feil? Fins det en lur løsning på dette evnt? Kjedelig om jeg må kjøpe nytt sett..

 

Koblet alt slik det skulle være bortsett fra at jeg måtte til med en ekstra kabelsko på jordingen siden denne var annerledes. Vanligvis sitter jo jorden rett på lykten men siden sokkelen/endestykket på xenon pæra ikke er i metall men plast så er denne flyttet inn på ledningen til jord på pæra?

 

Vanskelig forklart..

 

google : xenon autocheck audi fix og se om du ikke finner noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke noe som omhandlet akkurat dette. Kan du legge til en link eller noe hvis du har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Øystein.

 

Står masse om dette på s2forum, en mulighet er at jordingen din er for dårlig. Ellers kan det være at du må inn med en motstand, ellers kan du rett og slett koble ut autochecken for frontlysene.. virker som det er litt tilfeldig om det går bra eller ikke, men noen er heldigere enn andre... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde faktisk tenkt å ringe deg ang dette,men kom ikke så langt.

Ja jeg holder en knapp på dette med jording som er for dårlig. Nå er jeg ikke så stødig på elektronikk og den biten der så der må jeg nok ha litt støtte.

 

Motstand = pære av noe slag???

 

Hvor kobler jeg ut autocheken for frontlysene ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Hadde det samme problemet på min når jeg kjøpte den.Ringte de som hadde levert settet,og de sa jeg kunne koble utenom rele`ne.Satt 2 stk på min.

Sitter det rele på din??

Gjorde det og da slukket varsel lampa.

Koblet de orginale ledningene som gikk inn på pæra,rett inn på transformatoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla Øystein,

 

Så du sendt sms i stad, vært sinnsykt opptatt i dag, og så glemte jeg å sende deg senere : flau :

 

Krokket nye/gamle bilen min og krangler med forsikringen..... Grrr

 

Men motstand er en komponent, og kan jo brukes en pære, men denne holder nok ikke..

 

Men prøv å koble utenom relè først.

 

Gi meg mld om hvordan det går a ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått sett etter om det er rele enda,noe det sikkert er.Men skal gjøre det snarest.. DØDS irriterende å se den gule lampa tenne og slukke sammen med et pip 2.hvert minutt. Spesielt på turen hjem fra Sverige..

Heldigvis overdøvet det nye 3" eksosanlegget jeg fikk laget mye av pipinga.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som s2forum er nede akkurat nå, men om du søker "xenon autocheck" der, får du mange spesifikke treff.. Ut fra husken tror jeg det er rele nr 6, om om du bare fjerner/bøyer en pinne på det releet slipper du autocheck av frontpærer... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker. Skal se litt på det etterpå.

 

OT: du må teste bilen min igjen Nils, nå har pipa fått en annen låt. 3"hele veien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.