Anbefalte innlegg

trenger hjelp til å finne ut hva som kan være galt med cupe vifta mi, den går bare på full guffe ellers så går den ikke, hva kan være galt? er til golf mkIII uten air condition

 

så hvis det er noen der ute som kan hjelpe meg så tar jeg gjerne imot tips:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok for motstanden til vifta di som har gått, for på de tre første hakka på vifta er det motstand slik at du kan regulere farten og på hakkk fire får vifta direkte strøm.

så ta å skift for motstanden så er vifta i orden igjen tenker jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Formotstand er svaret ja. Har samme prob på bil nr 2 til mor og far også, golf 3. Sjekka pris på møller....900! så jeg skal prøve å finne en slik på et huggeri.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eivind Windspoll

Formotstand er svaret ja. Har samme prob på bil nr 2 til mor og far også, golf 3. Sjekka pris på møller....900! så jeg skal prøve å finne en slik på et huggeri.

 

mvh

er helt sjuke priser på møller når det gjelder sånne små ting. si ifra hvis du finner 2 stk på en høgger da, jeg har leita over alt og alle sier att det er en for ny bil... skal sjekke litt rundt selv om den for motstanden, takk for hjelp så langt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke værre en å lage en ny formostand

Hvis du vet hvilken mostand du skal ha på de forskjellige trinna kan du jo bare kjøpe noen effektmostander og montere på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Er vel ikke værre en å lage en ny formostand

Hvis du vet hvilken mostand du skal ha på de forskjellige trinna kan du jo bare kjøpe noen effektmostander og montere på.

det var det da.... har ikke peiling som sakt, men hvis det er noen der ute som veit hvordan motstander ogsånt det er på de forskjellige trinnene og hvor jeg skal lodde de på så bare si ifra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.