Humor: Ikke alltid like lett å fylle bensin...

Anbefalte innlegg

HIHIHI!!!!

Ser nesten ut som at han har kommet seg hjem fra bensinstasjonen.

 

Godt at folk bruker speilene sine.. skal vel godt gjøres å ikke se et åpent tanklokk + en feit gummislange som flagrer bak der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

HIHIHI!!!!

Ser nesten ut som at han har kommet seg hjem fra bensinstasjonen.

 

Historien om hva som skjedde står i linken... og ja, han var kommet seg hjem.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh.. at det går an... : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så han har kjørt hjem uten og kikke èn eneste gang i speilet ,bra gjort!

 

Jeg hadde vært så flau at jeg hadde i alle fall IKKE hadde lagt ut bilder på nettet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenker han prøvde å komme seg raskt unna uten å betale for seg. virker som han hadde det travelt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faktisk en som jeg jobbet med før (ikke noe videre smart) , som faktisk klarte dette for noen måneder siden....

kan ikke annent enn og le :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel også grunnen, til at det i Norge ikke er mulig å "låse" håndtaket på besinpumpene, slik at man slipper å holde i det mens man tanker. I tyskland var det i hvertfall mulig før.

 

men godt gjort lell, må man vel si ja :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig, hvis du tar med en stor binders eller ståltråd. Pumpehåndtaket er det samme på bensin og diesel, men bensinhåndtaket mangler en metallbøyle som gjør at det ikke holder seg selv. Det er heller ikke trygt da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den dagen klypa er så svak at jeg må bruke ståltråd for å tanke bensin, så kanskje jeg skal finne meg noe annet å gjøre enn å kjøre bil. Romskip kanskje? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mente å putte inn ståltråd i de samme hullene som diesel-pumpa har metall-bøylen, slik at den holder seg automatisk. Ikke at jeg anbefaler det....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo holdar på bensinpumpene også inntil nylig.... I alle fall her ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Jeg mente å putte inn ståltråd i de samme hullene som diesel-pumpa har metall-bøylen, slik at den holder seg automatisk. Ikke at jeg anbefaler det....

 

Sett enklelte bensinpumper her i distriktet som folk har gjordt det på. Litt greit hvis du skal ha ful tank. Bare følge med på telleverket til 60 liter og kjøre de siste 10 liter manuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidder aldri å holde i pumpa.

Stikker bensin-lokket inni handtaket, og lar den fylle sjølv.

Pumpa stopper jo når det er fullt uansett...

 

Er man lat, så er man lat. :-)

(Og om vinteren hender det at det er kaldt også. Da er det fint å sitte inne bilen medan ein fyller)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Odd Christoffer Åsen

(Og om vinteren hender det at det er kaldt også. Da er det fint å sitte inne bilen medan ein fyller)

Si meg, går du i shorts og t-sjorte om vintern også?? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... bra gjort...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eivind Windspoll

Dette er vel også grunnen, til at det i Norge ikke er mulig å "låse" håndtaket på besinpumpene, slik at man slipper å holde i det mens man tanker. I tyskland var det i hvertfall mulig før.

 

men godt gjort lell, må man vel si ja :D

bruker selv tank-lokket til å holde den oppe, ihvertfall på vinterstid:) også er det kjekkt å ha den der i tilfelle man skulle glemme den på taket eller noe sånt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.