Plugger.. igjen. Denne gang til Corren..

Anbefalte innlegg

Skrudde ut en av pluggene idag, bare for å se. Kan noen fortelle meg noe som helst ut ifra det som står på de?

 

Står BERU PLATINUM, og RO 745.

 

Lengre ned står det 14-60P0.

 

Lurer også på hvilken tilstand de er i, og om det er noen vits i å bytte de. Det er omtrent første gang jeg ser på en brukt plugg, så.. :)

 

Dersom de er moden for bytting, noen som anbefaler noe spesielt?

dscf0334.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt uklart bilde, men jeg syns de så helt normale ut.

 

Ingen grunn til å bytte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å få skarpt bilde.. Må da så langt unna pluggen at man ikke ser noe likevel.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du bytte så bare stikk innom et bosch verksted og få plugger.. billigere enn møller and so on.. Er ran på høylys dag mener jeg og huske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener de heter w-6dpo? ca 190.- pr stykk! kjøpte nettop nye.. dette er platina plugger så vidt jeg vet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk W5-DPO dersom du har tunet motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Geir Axel Aass

Bruk W5-DPO dersom du har tunet motor.

 

 

Du kan dra G60 ganske langt før du trenger W5DPO, minimum ladehjul, chip, fpr og kam.

 

Har et sett med W5DPO og et med W6DPO liggende. Nye i VAG eske. 500,- pr sett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.