#1 Skrevet Juni 4, 2004 Skrudde ut en av pluggene idag, bare for å se. Kan noen fortelle meg noe som helst ut ifra det som står på de? Står BERU PLATINUM, og RO 745. Lengre ned står det 14-60P0. Lurer også på hvilken tilstand de er i, og om det er noen vits i å bytte de. Det er omtrent første gang jeg ser på en brukt plugg, så.. Dersom de er moden for bytting, noen som anbefaler noe spesielt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2004 Litt uklart bilde, men jeg syns de så helt normale ut. Ingen grunn til å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2004 Vanskelig å få skarpt bilde.. Må da så langt unna pluggen at man ikke ser noe likevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2004 Skal du bytte så bare stikk innom et bosch verksted og få plugger.. billigere enn møller and so on.. Er ran på høylys dag mener jeg og huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2004 mener de heter w-6dpo? ca 190.- pr stykk! kjøpte nettop nye.. dette er platina plugger så vidt jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2004 Bruk W5-DPO dersom du har tunet motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2004 Opprinnelig postet av Geir Axel Aass Bruk W5-DPO dersom du har tunet motor. Du kan dra G60 ganske langt før du trenger W5DPO, minimum ladehjul, chip, fpr og kam. Har et sett med W5DPO og et med W6DPO liggende. Nye i VAG eske. 500,- pr sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...