Anbefalte innlegg

noen som kjenner eiern av denne passaten. skulle spurt han om de sideskjørtene han har på. De var utrolig råe. noen som veit hva dem heter og hvor men får tak i dem?????

img_7431.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanalskjørtene er fra Wotex og fåes kjøpt hos VAG forhandlere.

Se i tilbehørskatalogen til Passat fra -01 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk. da er det bare å finne en pris på det. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer enn skjørta som er nice på denne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så sant så sant.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritlekker bil! De felgene var utrolig råe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden dette bildet lå så strategisk til, hiver jeg bare inn en liten forespørsel her. (håper det er greit Arve :))

 

Hvor er det billigst å få fatt i kromma speil-kapper til 3B Passat?? Noen som har en ca-pris? *lyst på*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Sagen

Siden dette bildet lå så strategisk til, hiver jeg bare inn en liten forespørsel her. (håper det er greit Arve :))

 

Hvor er det billigst å få fatt i kromma speil-kapper til 3B Passat?? Noen som har en ca-pris? *lyst på*

 

Kjøpte mine fra In.Pro, kosta ca 1000 kr fullpris tror jeg... Helt grei passform.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Sagen

Siden dette bildet lå så strategisk til, hiver jeg bare inn en liten forespørsel her. (håper det er greit Arve :))

 

Hvor er det billigst å få fatt i kromma speil-kapper til 3B Passat?? Noen som har en ca-pris? *lyst på*

 

Kjøpte mine hos NBS. Det er Kamei sine kapper. Betalte rundt 8-900 hvis jeg ikke husker feil. Dessuten ser jeg at alle vag sjappene i distriket her har det på lager.

( ALLE vag sjappene var vel kanskje å ta hardt i. Begge to passer vel bedre)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Kjøpte mine fra In.Pro, kosta ca 1000 kr fullpris tror jeg... Helt grei passform.

 

Hvor fikk du kjøpt disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS = Norsk bildele senter

 

http://www.norskbildelesenter.no

 

De ligger langs E18 mot Drammen ca rundt Liertoppen. Jeg var der i dag og kjøpte Kamei Chrome speilkapper. Jeg fikk 15%rabatt. Greie folk, hjalp meg å montere de hvite sideblinklysene som jeg også kjøpte.

 

Venter nå i spenning på at limet skal tørke....urk så kjedelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.