Vestfold: noen som driver med pulverlakk i Vestfold?

Anbefalte innlegg

hei! vurderer å pulver lakke felgene mine og lurte på om det var noen i vestfold distriktet som gjør dette for en grei pris med bra resultat?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt til å gjøre det samme.. Ser i treffpunkt at noen reklamerer der, men det er i oslo området. Kanskje like greit å kjøre inn dit for et bra resultat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt av Kamei gitter på bilen min har jeg fått lakka hos Sandefjord Overflateservice som ligger vis a vis Krokmoa skole... Grei kar...

 

Betalte 150 for gitteret foran ifjor og 300 for de 3 bak iår. Felger vet jeg lite om, men det han har gjort for meg ble knallbra.

 

Stikk innom å hør med han vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt av Kamei gitter på bilen min har jeg fått lakka hos Sandefjord Overflateservice som ligger vis a vis Krokmoa skole... Grei kar...

 

Betalte 150 for gitteret foran ifjor og 300 for de 3 bak iår. Felger vet jeg lite om, men det han har gjort for meg ble knallbra.

 

Stikk innom å hør med han vel?

ok takk for tipset :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk at alu-felger kan bli svakere av pulver-lakkering... viktig å spørre om de vet noe om dette angående din felg-type..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk at alu-felger kan bli svakere av pulver-lakkering... viktig å spørre om de vet noe om dette angående din felg-type..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm ok. takk for tipset!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm ok. takk for tipset!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.