#1 Skrevet Oktober 31, 2006 hei! vurderer å pulver lakke felgene mine og lurte på om det var noen i vestfold distriktet som gjør dette for en grei pris med bra resultat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2006 Hadde tenkt til å gjøre det samme.. Ser i treffpunkt at noen reklamerer der, men det er i oslo området. Kanskje like greit å kjøre inn dit for et bra resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2006 Alt av Kamei gitter på bilen min har jeg fått lakka hos Sandefjord Overflateservice som ligger vis a vis Krokmoa skole... Grei kar... Betalte 150 for gitteret foran ifjor og 300 for de 3 bak iår. Felger vet jeg lite om, men det han har gjort for meg ble knallbra. Stikk innom å hør med han vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2006 Alt av Kamei gitter på bilen min har jeg fått lakka hos Sandefjord Overflateservice som ligger vis a vis Krokmoa skole... Grei kar... Betalte 150 for gitteret foran ifjor og 300 for de 3 bak iår. Felger vet jeg lite om, men det han har gjort for meg ble knallbra. Stikk innom å hør med han vel? ok takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2006 Bare husk at alu-felger kan bli svakere av pulver-lakkering... viktig å spørre om de vet noe om dette angående din felg-type.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2006 Bare husk at alu-felger kan bli svakere av pulver-lakkering... viktig å spørre om de vet noe om dette angående din felg-type.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2006 hmm ok. takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2006 hmm ok. takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...