Anbefalte innlegg

Blir det noge møte imårå eller e det neste Torsdag: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle vel vert i morgen.

 

Jeg kommer om det blir noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke mulighet i morgen, men dersom det passer for Tore blir det på Aksdal kl 19.30.

 

Vi bør også begynne å se om vi skal ha noe jule avslutting, med tur på byen el..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser til Nice i morgen tidlig, så jeg komme ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rekne me eg kan imårå, ska kansje innøve å hente någe gammale rape men, de går seg vel te...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E i nordsjøen, så kan ikkje komme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig oppmøte i dag,kun 2 stk. Dette er for dårlig, håper på bedre møte neste gang!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at det er ALT for dårlig, men litt selvkritikk må vi/dere ta med tanke på at ingen faktisk har opplyst om at det virkelig ble møte ikveld og at noen kommer! Tror mye av årasken ligger i det itillegg til generelt litt dårlig fart i lokallaget for tiden.

 

Synes Geir hadde ett veldig bra initiativ med kinoopplegget men når ingen andre følger opp så går det som det ofte gjør, renner ut i intet og det er det vi må prøve å unngå i fremtiden. Det må ikke bli slik i lokallaget at alt faller på enkeltpersoner/styre for at noe skal skje. Men dette kan vi ta i en annen ny/tråd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne desverre ikke i går, dette er faktisk mitt første fravær fra møtene helt siden jeg begynte i klubben for 2år siden.

 

Men seriøst, noe må gjøres så vi får fart på ting!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm ja ka ska eg sei,va jo eg så spurte om kati me sko treffast åsså møte eg ikje sjøl,jau jau litt sånn viktige ting dukka opp er vel mitt eineste forsvar,men så over til det Fridtjov sier om juleavslutning,det hadde jallefall vore kjekt å fått til noge,har jo litt tid igjen før Jul så håper folk detter innom forumet og blir fristet til å være me på noe f.eks mat å forfriskninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslaget mitt ligger bare å venter.

 

Vi har full mulighet til å låne kino salen ....

 

Har bare avventet siden ingen virket å være med på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at det er ALT for dårlig, men litt selvkritikk må vi/dere ta med tanke på at ingen faktisk har opplyst om at det virkelig ble møte ikveld og at noen kommer! Tror mye av årasken ligger i det itillegg til generelt litt dårlig fart i lokallaget for tiden.

 

Synes Geir hadde ett veldig bra initiativ med kinoopplegget men når ingen andre følger opp så går det som det ofte gjør, renner ut i intet og det er det vi må prøve å unngå i fremtiden. Det må ikke bli slik i lokallaget at alt faller på enkeltpersoner/styre for at noe skal skje. Men dette kan vi ta i en annen ny/tråd :)

 

 

Er vell ikke så veldig vanskelig å lese en kalender skulle jeg tro, vi har jo hatt denførste TORSDAGEN i mnd. så det burde ikke være nødvendig med påminnelse hver gang.

 

Men over til en annen ting jeg har skaffet nytt møtelokale snakket med eieren av Aksdal Veikro, ingen problem der han er selv medlemm og kunne godt stille med lokaler og pizza. han stenger kl 1900 om vinteren så etter det har vi kroa for oss selv: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har klaffa utruligt dårligt me skiftplan/reise for min del men eg komme sterkt tebake e planen...

 

kro for oss sjøl hørtes knall ut!

me burde fått te ein tur på byen sånn som ifjor, kansje går an å begynna der då? hehe... hadde vært knall....

 

dag a

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men over til en annen ting jeg har skaffet nytt møtelokale snakket med eieren av Aksdal Veikro, ingen problem der han er selv medlemm og kunne godt stille med lokaler og pizza. han stenger kl 1900 om vinteren så etter det har vi kroa for oss selv: rock :

 

Veldig bra initiativ! Støtter denne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell ikke så veldig vanskelig å lese en kalender skulle jeg tro, vi har jo hatt denførste TORSDAGEN i mnd. så det burde ikke være nødvendig med påminnelse hver gang.

 

Men over til en annen ting jeg har skaffet nytt møtelokale snakket med eieren av Aksdal Veikro, ingen problem der han er selv medlemm og kunne godt stille med lokaler og pizza. han stenger kl 1900 om vinteren så etter det har vi kroa for oss selv: rock :

 

Iogmed at folk faktisk spør om det er møte og at også lokallagslederen ikke kan si det 100% sikkert, tolker jeg det slik at folk faktisk er itvil :)

 

Men uansett, kjempebra dersom vi kan ha møtene på kroa, er dette bestemt slik at møtene blir der fom møte i desember?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve igjen neste torsdag ????

 

Meget bra med det på kroa syntes jeg også ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve igjen neste torsdag ????

 

Meget bra med det på kroa syntes jeg også ....

 

Det er sikkert mulig , må bare snakke med han først

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir altid sån noen møter, mange som ikke kan, og da gidder mangen ikke å komme. Da blir det kun 2 igjen, men støtter å møtes på kro bør bli bra det..:)

 

Mener også vi bør ha en by tur/juleavslutting, men bør være en del som ønske det, for er ikke vits dersom vi bare blir 5 stk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey, jeg er ny her.

Hva skjer egentlig på lokallagsmøtene?

Og hvor og når er de?

Og er alle velkomne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey, jeg er ny her.

Hva skjer egentlig på lokallagsmøtene?

Og hvor og når er de?

Og er alle velkomne?

 

Hei og velkommen!

Lokallagsmøte er første torsdag i månden.

Da pleier det og samle seg en god gjeng (10-15 stk) for og snakke om alt mellom himmel og jord.....Og bil også såklart.

Så vidt eg har forstått så er nok alle velkommen på møtet ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men blir det møte nå på torsdag då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det blir noe nå på torsdag, har ikke snakket med han enda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

 

va opptatt me øveti heile forrige veka men e me på et nytt møte ikvell om d blir nåke. kjempe ide d me å møtast på kroå: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.