#1 Posted November 1, 2006 Er egentlig litt for tidlig å skrike hurra enda, men det funker bare ikke å la være, hehe... Etter en positiv test her hjemme for noen uker siden bestilte vi en privat ultralyd på Volvat for å sjekke hvor i løypa vi lå.. Hadde regna ut at det skulle være et sted mellom 4 og 5 uker, så vi ble ganske så "satt ut" da vi fikk greie på at vi var i uke 7.5-8 for da en uke siden.. Termin er i begynnelsen av juni, så jeg har noen måneder å vente på nå! Glæææær mæ! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted November 1, 2006 Grattis! Blir sikkert kongelig =) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted November 1, 2006 Grattis Knut-Richard. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted November 1, 2006 Grattulerer Knut-Richard 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted November 1, 2006 Er egentlig litt for tidlig å skrike hurra enda, men det funker bare ikke å la være, hehe... Etter en positiv test her hjemme for noen uker siden bestilte vi en privat ultralyd på Volvat for å sjekke hvor i løypa vi lå.. Hadde regna ut at det skulle være et sted mellom 4 og 5 uker, så vi ble ganske så "satt ut" da vi fikk greie på at vi var i uke 7.5-8 for da en uke siden.. Termin er i begynnelsen av juni, så jeg har noen måneder å vente på nå! Glæææær mæ! Gratulerer til dere begge og velkommen etter :-) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted November 1, 2006 Grattis til dere begge: smil : 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#7 Posted November 1, 2006 KONGE..... Grattis.. Fint du har STOOOR bil nå da, hehe!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#8 Posted November 1, 2006 Gratulerer begge to!!!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#9 Posted November 1, 2006 gratulerer!, du er vel på jakt for å finne Recaro barnesete da? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#10 Posted November 1, 2006 wow, det var mye respons på kort tid! Takker for gratulasjoner... Har "tjuvstartet" litt med to små på 1.5 og 3 som samboeren har fra før da, i tillegg til å drive egen familiebarnehage, så bleieskift og barneskrik skal gå greit Men blir stas med en "egen" 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#11 Posted November 1, 2006 gratulerer!, du er vel på jakt for å finne Recaro barnesete da? Hehe, blir vel ikke lenge til vel... Var faktisk og kjøpte barnevogn igår:o ( ok, så tar vi kanskje av litt men ) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#12 Posted November 1, 2006 gratulerer så mye 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#13 Posted November 1, 2006 Gratulerer så mye til dere begge to Knut!! Får be Aleksander holde igjen lommeboka til bil nå da, er dyrt å være onkel... jeg vet alt om det å være tante!!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#14 Posted November 1, 2006 Gratulerer så mye!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#15 Posted November 1, 2006 Grattiss!!!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#16 Posted November 1, 2006 Grattis så mye med nytt medlem i familien Knut 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#17 Posted November 1, 2006 Gratulerer så masse! Det er kjempe stas:) Venter på nr. 2 i mars jeg 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#18 Posted November 1, 2006 Gratulerer Knut-Richard ! Får nok å fylle dagene med du nå da. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#19 Posted November 1, 2006 Gratulars Knut-Richard!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#20 Posted November 1, 2006 Grattis ja, jeg var der for 4 år siden snaut jeg, spennende tid det 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#21 Posted November 3, 2006 Gratulerer så masse igjen Knut:) Litt seint ute her da, hehe, men skal bli stas å bli onkel også:D 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#22 Posted November 5, 2006 Gratulere da gutten.... Få litt å henge fingrene i fremover du da , noe jeg vet alt om:rolleye: 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#23 Posted November 9, 2006 Grattis 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#24 Posted November 28, 2006 Gratulerer Litt på etterskudd men, hehe. Blir vel moro, burde være vant med unger du nå, hehe. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#25 Posted November 29, 2006 Takker Ketil.. Joda, er vel vant til unger nå kan man si 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...