Østfold: Jeg skal bli PAPPA! :D

Recommended Posts

Er egentlig litt for tidlig å skrike hurra enda, men det funker bare ikke å la være, hehe...

Etter en positiv test her hjemme for noen uker siden bestilte vi en privat ultralyd på Volvat for å sjekke hvor i løypa vi lå.. Hadde regna ut at det skulle være et sted mellom 4 og 5 uker, så vi ble ganske så "satt ut" da vi fikk greie på at vi var i uke 7.5-8 for da en uke siden..

Termin er i begynnelsen av juni, så jeg har noen måneder å vente på nå! :) Glæææær mæ! : rock ::D

Grattis! :D Blir sikkert kongelig =)

Er egentlig litt for tidlig å skrike hurra enda, men det funker bare ikke å la være, hehe...

Etter en positiv test her hjemme for noen uker siden bestilte vi en privat ultralyd på Volvat for å sjekke hvor i løypa vi lå.. Hadde regna ut at det skulle være et sted mellom 4 og 5 uker, så vi ble ganske så "satt ut" da vi fikk greie på at vi var i uke 7.5-8 for da en uke siden..

Termin er i begynnelsen av juni, så jeg har noen måneder å vente på nå! :) Glæææær mæ! : rock ::D

Gratulerer til dere begge og velkommen etter :-)

Grattis til dere begge: smil :

KONGE..... Grattis.. Fint du har STOOOR bil nå da, hehe!!

gratulerer!, du er vel på jakt for å finne Recaro barnesete da?

wow, det var mye respons på kort tid! :) Takker for gratulasjoner... Har "tjuvstartet" litt med to små på 1.5 og 3 som samboeren har fra før da, i tillegg til å drive egen familiebarnehage, så bleieskift og barneskrik skal gå greit :D Men blir stas med en "egen" : rock :

gratulerer!, du er vel på jakt for å finne Recaro barnesete da?

Hehe, blir vel ikke lenge til vel... Var faktisk og kjøpte barnevogn igår:o ( ok, så tar vi kanskje av litt men :P )

Gratulerer så mye til dere begge to Knut!! :)

Får be Aleksander holde igjen lommeboka til bil nå da, er dyrt å være onkel... jeg vet alt om det å være tante!!!

Grattis så mye med nytt medlem i familien Knut ;)

Gratulerer så masse!

Det er kjempe stas:)

Venter på nr. 2 i mars jeg :)

Gratulerer Knut-Richard !:) Får nok å fylle dagene med du nå da.

Grattis ja, jeg var der for 4 år siden snaut jeg, spennende tid det :): ja :

Gratulerer så masse igjen Knut:) Litt seint ute her da, hehe, men skal bli stas å bli onkel også:D:D

Gratulere da gutten.... Få litt å henge fingrene i fremover du da , noe jeg vet alt om:rolleye:

Gratulerer :D Litt på etterskudd men, hehe. Blir vel moro, burde være vant med unger du nå, hehe.

Takker Ketil.. Joda, er vel vant til unger nå kan man si :P

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.