Anbefalte innlegg

Heisann....

Det ryktes om nå streetmeet på city nord på søndag kl 1800!

Stemme det Bjørn...?Har du hørt noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann....

Det ryktes om nå streetmeet på city nord på søndag kl 1800!

Stemme det Bjørn...?Har du hørt noe?

 

Det stemme nok ja.

Bodø gatebil invitere til streetmeet bak city nord søndag 1800.

Ska vær sendt ut mail til oss, ts-ogn og saabturboclub.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått beskjed om det nei, men jeg har derimot pratet med Senterleder, Arnfinn Larsen på City Nord, senest idag, og han nevnte ingenting om noe kommende helg: klø :

 

Vi har fått full tillatelse til å bruke parkeringsplassen bak Coop Obs, der Max Power treffet var, under visse forutsetninger om at det ikke kjøres kapp, burnes og forsøples osvosv, altså helt logiske ting...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått beskjed om det nei, men jeg har derimot pratet med Senterleder, Arnfinn Larsen på City Nord, senest idag, og han nevnte ingenting om noe kommende helg: klø :

 

Vi har fått full tillatelse til å bruke parkeringsplassen bak Coop Obs, der Max Power treffet var, under visse forutsetninger om at det ikke kjøres kapp, burnes og forsøples osvosv, altså helt logiske ting...

 

Så da blir det et til litt seinere også? sjeft.. the more the merrier :D

 

Ifølge gatebilklubben har vi visst fått tillatelse både fra city nord og politiet til å sperre av et område for "burning/piruetter"... Så lenge det ikke ble noe skade på eiendommen og at det var brannslukningsutstyr (under kontrollerte forhold mao) så var det helt greit for begge parter :)

*imponert over politiet*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg får tittet innom på søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da blir det et til litt seinere også? sjeft.. the more the merrier :D

 

Hvis alt går bra nå søndag så blir det vel muligheter senere ja;)

 

Ifølge gatebilklubben har vi visst fått tillatelse både fra city nord og politiet til å sperre av et område for "burning/piruetter"... Så lenge det ikke ble noe skade på eiendommen og at det var brannslukningsutstyr (under kontrollerte forhold mao) så var det helt greit for begge parter :)

*imponert over politiet*

 

 

Ringte Jan Martin og pratet med ham, han hadde tenkt å ringe meg, men hadde visst glemt det, men en fra Gatebilklubben har pratet med noen på City Nord og med Politiet, så alt skulle vel da være i boks da ja.

Jeg var bare mest redd for at det skal/kunne bli en misforståelse slik at en blir jaget fra parkeringen på søndagen:)

 

Dem har ikke planlagt noen form for aktivitet bortsett fra bildetakning osv;

Så spørsmålet er da om vi i VACN skal styre med banner osvosv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alt går bra nå søndag så blir det vel muligheter senere ja;)

Sweet. Sånt liker vi :)

 

 

Dem har ikke planlagt noen form for aktivitet bortsett fra bildetakning osv;

Så spørsmålet er da om vi i VACN skal styre med banner osvosv?

 

Det syns jeg vi skal. Må jo vise frem hvem som er best i byen :rolleye:

 

Har du mulighet til å sende ut sms til medlemmene her i byen så vi får med oss mest mulig folk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mulighet til å sende ut sms til medlemmene her i byen så vi får med oss mest mulig folk?

 

 

Jeg har sendt ut melding til alle jeg kjenner som har bil, det vil altså si flesteparten av medlemmene i lokallaget som jeg har nummer til samt noen andre;)

 

 

Skal se om jeg får tak på Tor idag jeg, få takk på banneren;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noe idag? Kjørte forbi i 20-tiden men kunne ikke se noe.

Ble opptatt med å demontere motorrommet i "R" bilen idag.:rolleye:

Jeg liker ikke å skru japse lengre.: bråk :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja va innom en tur å kjika, litt kjederlig å stå i mørke å kulda.. kunne heller ha vært under overgangen på city nord..

Men var jo ganske bra oppmøte da, hadde ikke regna med at d kom så mange.

Så d va et par vacn bila der også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par bilder tatt av en kjenning, ligger flere bilder på Gatebilsiden og på Bilforumet:)

 

DSC04859.jpg

DSC04866.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom meg desverre litt seint bortover pga kjerring og unge som skulle kjøres frem og tilbake før jeg kom meg dit.

Tok de igjen på fergekaia når det nesten var ferdig :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.