Anbefalte innlegg

Gikk løs på bilen i helga for å bytte drivakselmansjett, men kom ikke i mål.

 

Problemet er at vi ikke fikk løs endeleddet slik at vi kunne ta av mansjetten. Er det noen triks for å få av dette, eller må man av med hele akslingen?? Etter det jeg forstår sitter endeleddet på en låsering som smekker på plass når leddet presses på akslingen, eller er jeg helt på bærtur her nå...

 

Vi turde ikke banke på alt for hardt, så vi skrudde hele dritten sammen igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt

Gikk løs på bilen i helga for å bytte drivakselmansjett, men kom ikke i mål.

 

Problemet er at vi ikke fikk løs endeleddet slik at vi kunne ta av mansjetten. Er det noen triks for å få av dette, eller må man av med hele akslingen?? Etter det jeg forstår sitter endeleddet på en låsering som smekker på plass når leddet presses på akslingen, eller er jeg helt på bærtur her nå...

 

Vi turde ikke banke på alt for hardt, så vi skrudde hele dritten sammen igjen...

 

Ta ut akslingen!!

Har prøvd alt: løsnet de øvre eller de nedre bærearmene, men det er å ta ut aksling som blir enklest uten løftebukk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen og!!

 

Får vel gjøre det til helga igjen da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.