Anbefalte innlegg

hvor er det man burde dra når man skal få bygd eksos til bilen, har vært på svendsen å hørt, de skulle ha 5500 for hele potta fra kat erstatteren, er det noen andre som gjør sånt her i byen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ES-Tuning og Rustfrispesialisten driver med sånt, men om de er noe billigere er en annen sak. Høres ut som en grei pris på meg, egentlig. De skulle ha 8500,- på Cq-en jeg hadde før. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svendsen bygde eksosen på 200n min hvertfall, og de gjorde en meget bra jobb synes jeg hvertfall...

Rustfrispesialisten tror jeg ikke eksisterer lenger....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ES-Tuning og Rustfrispesialisten driver med sånt, men om de er noe billigere er en annen sak. Høres ut som en grei pris på meg, egentlig. De skulle ha 8500,- på Cq-en jeg hadde før. :)

 

Var det Rustfrispesialisten som bygde anlegget ditt(om det ble bygd)? Er det de som leverer Ferrita? Prisen hørtes i så tilfelle ikke ille ut, så fremt det er for rør hele veien...

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble aldri så jeg gjorde det før jeg solgte bilen. Planen var å sette på ett ferdigbygd fra Custom Auto Craft til 4300,- med frakt, men det kunne ikke leveres i tide før salg.

 

Vet flere som har vært på rustfrispesialisten, de forhandler vel ferrita ja. Det var forøvrig Svendsen som skulle ha 8500,-.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Vet flere som har vært på rustfrispesialisten, de forhandler vel ferrita ja

 

Det gjør de, og jeg er i hvert fall veldig godt fornøyd med jobben de har gjort på bilen min.

 

Hans på ES-tuning lager også flotte eksosanlegg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvgjort er velgjort :P

Det er vel oppsummeringen av min erfaring etter at svendsen avd. nardo ikke ville bygge eksos til meg.

Custom Autocraft, som Vidar nevner, spesialiserer seg på gamle biler og har ikke noe til nyere biler enn 80 B4 og A6 C4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags firma er dette Custom Autocraft? Amcar-firma? At de bare har til eldre biler er helt greit det, for det er urquattroen min som trenger ny eksos etterhvert :)

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Custom Autocraft er knall syns jeg. Nå har ikke jeg handla noe eksos der, men jeg har handla noe småtteri der, og han duden der tror jeg virkelig elsker Audi av eldre modeller.. :) Jeg skal på svendsen å bygge 3" hele veien på V8'n min, skal bare ha igjen en lyddemper tenkte jeg, men kanskje det blir litt for mye lyd i en slik bil? Liker at den ser clean og fin ut, kanskje for mye bulder vil ødelegge det bildet av den..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk lagd eksos på svendsen eksos på tiller!

Hadde bak demper'n sjøl.

3" syrefast fra downpipe og helt ut til cirka 4300,-(mener det var det,kan sjekke hvis det er viktig)

 

Brukte cirka 2 timer på jobben

fikk time sånn att han fikk opp rør te verkstedet(2 dager seinere)

Kjempe fornøyd. anbefales.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ronny Kristiansen her.

Det var jeg som drev Rustfrispesialisten. Vi har nå avviklet firmaet. Takk for fine tilbakemeldinger... Har nå bynt i jobb på nordsjøen men holder fortsatt på å bygger litt på fritiden da.

Har fått meg en garasje på Melhus med løftebukk å utstyr. Så bare ta kontakt hvis noen vil ha gjort noe med bilen. sveiser jo fortsatt eksos, rør å "cooler" da.

Kan nåes på telefon 90523060, er telefonen avslått er jeg på jobb.

Mailadr: pontares@hotmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ronny Kristiansen her.

Det var jeg som drev Rustfrispesialisten. Vi har nå avviklet firmaet. Takk for fine tilbakemeldinger... Har nå bynt i jobb på nordsjøen men holder fortsatt på å bygger litt på fritiden da.

Har fått meg en garasje på Melhus med løftebukk å utstyr. Så bare ta kontakt hvis noen vil ha gjort noe med bilen. sveiser jo fortsatt eksos, rør å "cooler" da.

Kan nåes på telefon 90523060, er telefonen avslått er jeg på jobb.

Mailadr: pontares@hotmail.com

 

hei Ronny

hvor mye skulle du hatt for å bygge eksos til en a4 avant da? (fra kat og ut, jeg har bakpotte)

og må jeg da evt kjøpe rør utenom, eller skaffer du det og?

mvh

magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er time bestilt og bilen skal til svendsen kl 08 i morgen, og det blir da 2,5" fra turbo og ut ;) gleder meg som en unge til jeg henter bilen i morgen jeg nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal de bygge downpipen også? Rustfritt? Er det lov og spørre om pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikker faktisk om det ble downpipen og,, men de bytta ut den der flexi delen rett etter kat. med det flexirøret ble det 5000, ble ikke rustfritt denne gangen, da kan du sikkert plusse på hvertfall 2k hvis ikke jeg misforsto. må si meg godt fornøyd med resultatet ja ;) til og med samboeren likte lyden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.