Tilbakeblikk på ACR helgen 4-6 juni

Anbefalte innlegg

Dette var jo en ny opplevelse..da jeg kun har vært på treff sørpå..men dette var et greit opplegg,litt synd at regnet kom på lørdagen,men publikum stilte jo opp uansett..8)

 

søndagen var preget av litt sol,noe som gjorde cab-kjøring mulig..dog med brutter'n sin E36 320..

 

Fikk se mange biler på bane og utstilling...fikk blandt annet se øystein i svingnpå banen..den bilen går noe grusomt..hehe,tok endel film og bilder,morsomt opplegg...hørte at det kanskje skulle bli enda ett treff iår av samme folka fra sommertreff

 

Må vel se og få gjort noe med vogna..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

&%¤%¤@@£[{€@ kom meg ikke avgårde :( ble ikke ferdig med bilen, og ikke fikk jeg fri fra ekstra-jobben.. noe som resulterte i oppsigelse :)

 

Har du noe web-side eller lignende med bilder og slikt fra treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Bjørkmo Kristiansen

&%¤%¤@@£[{€@ kom meg ikke avgårde :( ble ikke ferdig med bilen, og ikke fikk jeg fri fra ekstra-jobben.. noe som resulterte i oppsigelse :)

 

Har du noe web-side eller lignende med bilder og slikt fra treffet?

 

 

KONDOLERER...hmm..kjipe greier...

 

har vel tatt rundt 200 bilder + litt film..har ingen server å legge på nå..men kanskje noen som har?

 

hjemmesiden er ikke oppe fortiden..men er igang..8)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... endel kjente biler her ja... *sukk*

 

får ta det igjenn en annen gang da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Vige

Quattro-føre! :D

 

 

hehe..sukk..hadde ikke med andre hjul på vogna..ville ikke slite ut 18" på passat'en..hadde vært skøy ja..

 

men du Øystein..den S2 din går bra altså..likte oppsettet ditt i motorrommet..HEHE.. fyrer diesel her vettu..320 Nmm holder ikke der ass i forhold til 5'er og bensinturbo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var et kjempetreff for meg ivertfall, regnet ødela litt!

Hadde som sagt tidligere planer om å få kjøre litt på bane, men det ble det ikke noe av, til tross for at en kompis av meg stjal bilen og rulla inn i depoet for å kjøre, heldigvis fikk han ikke låne hjelm:) Ellers kunne det vært organisert litt annerledes, med tanke på oppmerking hvor utstilling skulle være, litt info om programmet osv. Så mye stilig der, bla. en Ford pickup med real breisladd, en sort MB 123, en Kadett Gsi som gikk som et skudd, en oransje Mr2 som hørtes ut som et Jetfly samt alle Vag bilene!

 

Bjørn Tore: Var vel en del Lexus lykter der, hadde du med deg hammer?:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Tore: Var vel en del Lexus lykter der, hadde du med deg hammer?:D [/b]

 

hehe..var endel lexus ja..men hammeren lå hjemme..selvfølgelig.. 8)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.