17" TT Parabol felger til Polo 9N (fra ebay.de?)

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vert på leting etter felger til min 2003 VW Polo.

Egentlig har jeg lyst på Audi TT parabol felger, men klarer ikke å oppdrive noen butikk som selger disse.

På bruktmarkedet har jeg heller ikke funnet noe.

Tenkte jeg skulle prøve lykken her og høre om noen visste om en forhandler som selger disse i replica utgave? Evt bruktsalg. Legger ut egen post i den delen av forumet.

 

Har også sett på den nye A6 5-eika felgen som komme mer og mer, men denne har jeg ikke funnet til min bil inntil jeg ble meldem her, og fant dem hos Interdekk i riktig dim. som blir 205/40-17 (5-100) med innpress på ET35...

Blir nok å vente til våren før jeg gjør handel, men ser på disse som et alternativ dersom andre ikke dukker opp.

 

Hjelp til andre alternativer mottas også..

 

mvh Finn Kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lenge vert på leting etter felger til min 2003 VW Polo.

Egentlig har jeg lyst på Audi TT parabol felger, men klarer ikke å oppdrive noen butikk som selger disse.

På bruktmarkedet har jeg heller ikke funnet noe.

Tenkte jeg skulle prøve lykken her og høre om noen visste om en forhandler som selger disse i replica utgave? Evt bruktsalg. Legger ut egen post i den delen av forumet.

 

Har også sett på den nye A6 5-eika felgen som komme mer og mer, men denne har jeg ikke funnet til min bil inntil jeg ble meldem her, og fant dem hos Interdekk i riktig dim. som blir 205/40-17 (5-100) med innpress på ET35...

Blir nok å vente til våren før jeg gjør handel, men ser på disse som et alternativ dersom andre ikke dukker opp.

 

Hjelp til andre alternativer mottas også..

 

mvh Finn Kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk sett bilder av bilen hans ved tidligere anledninger, og noen flere, som har fått meg inn på tanken med disse felgene.

Ser ikke ut som noen enkel oppgave å få tak i slike felger, desverre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk sett bilder av bilen hans ved tidligere anledninger, og noen flere, som har fått meg inn på tanken med disse felgene.

Ser ikke ut som noen enkel oppgave å få tak i slike felger, desverre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lå noen ute på finn her om dagen til 2000kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lå noen ute på finn her om dagen til 2000kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg nettopp vekket husverten fra middagskvilen her.. Ble noen franske gloser.. Håper på å komme over enda et sett *krysser fingrene*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg nettopp vekket husverten fra middagskvilen her.. Ble noen franske gloser.. Håper på å komme over enda et sett *krysser fingrene*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom over noen parabol felger på tysk ebay i dag, står med 225 vinterdekk på.

7,5 bredde på felgene. Hvordan blir det å hive på 205 breie sommerdekk på disse?

 

Noen som har handla felger fra utlandet/tyskland før? Tenker på frakt etc..

Er felger noe billigere der nede, med tanke på å legge inn et rimelig bud?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

205 på 7.5 felg går kjempe fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som etter boka skal stå på 7,5 felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte felgs fra england.. frakta der kom på 2500 for 4stk felgs og det tok 4dager så var de her..

 

Du skal egentlig betale moms på de men, ja... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ble total summe da??

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 195/40-17 på mine TT Parabol..Helt klart peneste dimen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener inpresset på felgene er enten ET31 eller ET32, standarddim levert til TT er 225-45-17"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som etter boka skal stå på 7,5 felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lenge vert på leting etter felger til min 2003 VW Polo.

Egentlig har jeg lyst på Audi TT parabol felger, men klarer ikke å oppdrive noen butikk som selger disse.

På bruktmarkedet har jeg heller ikke funnet noe.

Tenkte jeg skulle prøve lykken her og høre om noen visste om en forhandler som selger disse i replica utgave? Evt bruktsalg. Legger ut egen post i den delen av forumet.

 

Har også sett på den nye A6 5-eika felgen som komme mer og mer, men denne har jeg ikke funnet til min bil inntil jeg ble meldem her, og fant dem hos Interdekk i riktig dim. som blir 205/40-17 (5-100) med innpress på ET35...

Blir nok å vente til våren før jeg gjør handel, men ser på disse som et alternativ dersom andre ikke dukker opp.

 

Hjelp til andre alternativer mottas også..

 

mvh Finn Kr

Hva med slike da?

Har 4 liggende i 5x100 ET 35, 8x17

http://www.dekkskift.no/images/r64.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Latterlig pris for å si det mildt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pene felger etter polering ja! hvordan er det å holde slike felger så blanke? er det fint i en dag og så ser det ikke ut lengre eller?

 

Selger er vel medlem på forumet her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.