Anbefalte innlegg

er det noen som vet om det er noen som driver meg overhaling av automatgirkasser her i tromsø?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som vet om det er noen som driver meg overhaling av automatgirkasser her i tromsø?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke fornavnet hans, men Kanck oppe ved Maritime skole som bygger hot roads gjør vel sånt om jeg ikke tar feil. Ingen anelse om pris..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke fornavnet hans, men Kanck oppe ved Maritime skole som bygger hot roads gjør vel sånt om jeg ikke tar feil. Ingen anelse om pris..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takk for d. Han hete vel ståle kanck, trur æ. Ska prøv å få kontakt me han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takk for d. Han hete vel ståle kanck, trur æ. Ska prøv å få kontakt me han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det jeg har hørt er Kanck "automatgirkassens mester" ;) Har ingen anelse om pris jeg heller : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det jeg har hørt er Kanck "automatgirkassens mester" ;) Har ingen anelse om pris jeg heller : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for opplysningen, skal gi beskjed om hvordan det går..=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for opplysningen, skal gi beskjed om hvordan det går..=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som vet om det er noen som driver meg overhaling av automatgirkasser her i tromsø?: klø :

 

 

Vet om en på snarby også, han skal vist være billi. Kan se om jeg får tak i nr. til deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som vet om det er noen som driver meg overhaling av automatgirkasser her i tromsø?: klø :

 

 

Vet om en på snarby også, han skal vist være billi. Kan se om jeg får tak i nr. til deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott..:) man tar jo så klart d som er billigst sålenge det ikke går utover utførelsen av jobben:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott..:) man tar jo så klart d som er billigst sålenge det ikke går utover utførelsen av jobben:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han heter bengt, firmaet hetet Normekk, nr. er 41510362. Du får no bare ringe å høre. Vet ikke pris så. Men vet at det er mange som leverer inn toppene sine der til rep. så kan jo være. Good Luck ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han heter bengt, firmaet hetet Normekk, nr. er 41510362. Du får no bare ringe å høre. Vet ikke pris så. Men vet at det er mange som leverer inn toppene sine der til rep. så kan jo være. Good Luck ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp,:) æ kjøpte ei brukt kasse fra kaldheims høggeri, som er gått 200000km. Så nu blir det skruing av bil før jul:) får håp den e kommet frem til svolvær før æ e hjemme, drar på fredag.:)

Blei litt for dyrt å få den overhalt, når æ fikk kassa for 5000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.