#1 Skrevet November 7, 2006 er det noen som vet om det er noen som driver meg overhaling av automatgirkasser her i tromsø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2006 er det noen som vet om det er noen som driver meg overhaling av automatgirkasser her i tromsø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2006 Husker ikke fornavnet hans, men Kanck oppe ved Maritime skole som bygger hot roads gjør vel sånt om jeg ikke tar feil. Ingen anelse om pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2006 Husker ikke fornavnet hans, men Kanck oppe ved Maritime skole som bygger hot roads gjør vel sånt om jeg ikke tar feil. Ingen anelse om pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2006 ok, takk for d. Han hete vel ståle kanck, trur æ. Ska prøv å få kontakt me han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2006 ok, takk for d. Han hete vel ståle kanck, trur æ. Ska prøv å få kontakt me han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2006 Etter det jeg har hørt er Kanck "automatgirkassens mester" Har ingen anelse om pris jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2006 Etter det jeg har hørt er Kanck "automatgirkassens mester" Har ingen anelse om pris jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2006 takk for opplysningen, skal gi beskjed om hvordan det går..=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2006 takk for opplysningen, skal gi beskjed om hvordan det går..=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 8, 2006 er det noen som vet om det er noen som driver meg overhaling av automatgirkasser her i tromsø? Vet om en på snarby også, han skal vist være billi. Kan se om jeg får tak i nr. til deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 8, 2006 er det noen som vet om det er noen som driver meg overhaling av automatgirkasser her i tromsø? Vet om en på snarby også, han skal vist være billi. Kan se om jeg får tak i nr. til deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 8, 2006 flott.. man tar jo så klart d som er billigst sålenge det ikke går utover utførelsen av jobben:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 8, 2006 flott.. man tar jo så klart d som er billigst sålenge det ikke går utover utførelsen av jobben:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 8, 2006 Han heter bengt, firmaet hetet Normekk, nr. er 41510362. Du får no bare ringe å høre. Vet ikke pris så. Men vet at det er mange som leverer inn toppene sine der til rep. så kan jo være. Good Luck ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 8, 2006 Han heter bengt, firmaet hetet Normekk, nr. er 41510362. Du får no bare ringe å høre. Vet ikke pris så. Men vet at det er mange som leverer inn toppene sine der til rep. så kan jo være. Good Luck ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 8, 2006 thanks:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 8, 2006 Bare hyggeli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 5, 2006 funnet noe ut om kassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 5, 2006 jepp, æ kjøpte ei brukt kasse fra kaldheims høggeri, som er gått 200000km. Så nu blir det skruing av bil før jul:) får håp den e kommet frem til svolvær før æ e hjemme, drar på fredag. Blei litt for dyrt å få den overhalt, når æ fikk kassa for 5000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...