#1 Skrevet Juni 8, 2004 Var Skylinen fra Tromsø (eller den fra Sverige) ute på banen på treffet?? Noen som evt. filmet den/disse i action? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2004 Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård Var Skylinen fra Tromsø (eller den fra Sverige) ute på banen på treffet?? Noen som evt. filmet den/disse i action? Den sølvgråe R32-en kjørte en del, og er på tapene jeg har liggende på pulten her. (som forhåpentligvis blir til en film i løpet av uka eller så) Så ikke noen svensk Skyline, men derimot så jeg den blå R33-en fra Fannrem, ikke ute på banen dog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2004 Så det var påmeldt en svensk R33... Fin lyd av Skylinene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2004 Tromsø Skylinen var på banen og i på dynoen..Hørte snakk i at den bremsa 316hk på hjula... Havarerte vist fordelingskassen på søndag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2004 Opprinnelig postet av Jim Johansen Tromsø Skylinen var på banen og i på dynoen..Hørte snakk i at den bremsa 316hk på hjula... Havarerte vist fordelingskassen på søndag... Øøø, har den 4wd?? Trodde R32'en var rwd......... Edit: Ehh, glem det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Den sølvgråe R32-en kjørte en del, og er på tapene jeg har liggende på pulten her. (som forhåpentligvis blir til en film i løpet av uka eller så) Så ikke noen svensk Skyline, men derimot så jeg den blå R33-en fra Fannrem, ikke ute på banen dog Får du gitt ut noen klipp snart?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2004 Ja: http://www.raboc.com/?page=Mw==&id=Mw== -- tror det ble veldig dårlig med Skylineklipp dog... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2004 Oj, 75meg... får laste den senere. Nå må jeg skynde meg bort til MC forretning å kjøpe MC klær, før jeg begynner på jobb . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Ja: http://www.raboc.com/?page=Mw==&id=Mw== -- tror det ble veldig dårlig med Skylineklipp dog... Treg og ustabil linje du hadde på denne siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 21, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Ja: http://www.raboc.com/?page=Mw==&id=Mw== -- tror det ble veldig dårlig med Skylineklipp dog... Bra video. Dårlig med skylinenen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 21, 2004 Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård Treg og ustabil linje du hadde på denne siden... Om noen har noe bedre er jeg klar for å 'handle', men foreløbig er det eneste alternativ, dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...