Anbefalte innlegg

Var Skylinen fra Tromsø (eller den fra Sverige) ute på banen på treffet?? Noen som evt. filmet den/disse i action?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård

Var Skylinen fra Tromsø (eller den fra Sverige) ute på banen på treffet?? Noen som evt. filmet den/disse i action?

 

Den sølvgråe R32-en kjørte en del, og er på tapene jeg har liggende på pulten her. (som forhåpentligvis blir til en film i løpet av uka eller så)

 

Så ikke noen svensk Skyline, men derimot så jeg den blå R33-en fra Fannrem, ikke ute på banen dog :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det var påmeldt en svensk R33...

 

Fin lyd av Skylinene da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tromsø Skylinen var på banen og i på dynoen..Hørte snakk i at den bremsa 316hk på hjula...

Havarerte vist fordelingskassen på søndag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jim Johansen

Tromsø Skylinen var på banen og i på dynoen..Hørte snakk i at den bremsa 316hk på hjula...

Havarerte vist fordelingskassen på søndag...

Øøø, har den 4wd?? Trodde R32'en var rwd.........: klø :

 

Edit: Ehh, glem det : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Den sølvgråe R32-en kjørte en del, og er på tapene jeg har liggende på pulten her. (som forhåpentligvis blir til en film i løpet av uka eller så)

 

Så ikke noen svensk Skyline, men derimot så jeg den blå R33-en fra Fannrem, ikke ute på banen dog :/

Får du gitt ut noen klipp snart??????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, 75meg... får laste den senere. Nå må jeg skynde meg bort til MC forretning å kjøpe MC klær, før jeg begynner på jobb :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård

Treg og ustabil linje du hadde på denne siden...

 

Om noen har noe bedre er jeg klar for å 'handle', men foreløbig er det eneste alternativ, dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.