Trondheim: Lokallagtreff 19.nov

Anbefalte innlegg

Da blir det et testtreff Søndag 19. november bak Bunnpris Nidarvoll kl. 15.00. Møt opp, så får vi se hvordan dette blir.

Nidarvoll.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg også...

Håper på bart føre så jeg kan kjøre på sommerdekk, vinterfelgene mine er ikke så mye å skryte av: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva som sies på værmeldingene nå, så får du briefa med sommerdekka dine afterall, Simon.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange bruker det egentlig å være på slike lokallagstreff? Orker ikke å kjøre 10 mil om det bare kommer 3 mann. Skal inn til by'n i dag og skal være der i morgen, men da er det vell ikke treff.

 

OT: Noen som vet hvem som eier en svart coupe, sannsynligvis S2, lokalisert på Byåsen. Møter den veldig ofte når jeg er der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mange som bruker å komme på disse lokaltreffene, jeg har akkurat meldt meg inn i klubben, så dette blir nytt for meg også!

Men ifra Rennebu og Oppdal kommer vi vertfall 3 biler, forhåpentligvis 4-5..

Så jeg syns du som god meddaling bør gi deg med oss innover :) De fra Oppdal kjører jo 12 mil hver vei for denne greia. Gleder meg jeg vertfall, artig å se sjefen vår og greier, og bilene deres. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, er mindre folk nå om vinters tid, men sist var vi vel rundt 10 stykker? :) Pleier å ligge rundt der.. Synes du skal komme en tur jeg Øystein, hadde vært moro å sett litt på bilen din.. :) Er forresten maaange sorte S2-er her i byen nå, sikkert 6-7 stykker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei du dæven, på en søndag : smil : får se om jeg får tatt meg en tur da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag? Da passer det jo for meg og!

 

TJ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg stikker innom en tur da. Skal jo uansett kjøre dama til by'n på søndag.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir visst stort mannefall her oppe i dag, men Kim har gyldig grunn, da han skal til sverige og hente ny motor til TQ'en sin.

Samma det, jeg kommer vertfall! Med dette været så frister det jo å legge om til sommerdekk for dagen, men jeg gidder rett og slett ikke.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, skiheis? er det snø i by'n da? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, skiheis? er det snø i by'n da? :o

Må alltid være forberedt veit du :D

Men ser ut som det blir hyggelig vær da :) Ta med godt humør! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint vær og plussgrader, sommerdekk har sikkert gått fint :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla folkens!

Må være først ute til å takke for et hyggelig lite treff jeg da, artig å se folka og bilene deres. Selv om den nyvaska skiheisen uteble, da :D

 

Dumt vi mista han med den sølvgrå coupé'n da, hvor ble han av? Kan vel være at han kjørte korteste vei til lerkendal, og ikke gadd vente på oss som kjørte via via via, og igjennom over ved siden av.. :D

 

Kjekt å møte dere vertfall, håper jeg får lurt med meg flere herifra neste gang. Går nok greit så lenge det er på søndager, men jeg kan med stor sikkerhet love at både jeg og de fleste andre fra "oppi gokk" uteblir midt i uka. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel takke for et fint treff og mange nyttige tips ;)

får håpe på litt snø til neste gang da:) synes forøvrig det passer fint å ha trefa på søndager,, da får hvertfall jeg vært med på flere treff,,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjedekolisjon? var på lerkendal i 15-20min :evil:

Håper snøen kommer snart så man kan leke litt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som det kan bli flere søndagstreff fremover, eller? Virker som det var noe bedre oppmøte enn vanlig. Hyggelig å se noen nye fjes.. :)

 

Rune fant ut at det gikk an å kjøre rundt hele byen fremfor å ta omkjøringsveien for å komme seg til lerkendal, så da ble det så resten fulgte etter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjedekolisjon? var på lerkendal i 15-20min :evil:

Håper snøen kommer snart så man kan leke litt :P

Hehe, var det du som ble lost der?

Var ingen kjedekollisjon, men han forbanna skiheispilot'n som leda an toget, og han kjørte jo innom hver minste lille trygdenarkoman han kunne finne, og jeg holdt på å kjøre i rekkverk og det som værre var flere ganger, så fiiine søte piker jeg da sjøh!! :rolleye:

 

Simon?? Vet du forskjell på Grønt, Gult, Rødt og RØDT FOR FAEN, STOPP!!??

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simon?? Vet du forskjell på Grønt, Gult, Rødt og RØDT FOR FAEN, STOPP!!??

: haha :

 

Det må nå ha ligget noe i bakhodet siden han først bremset, og deretter ga gass (jepp, lå rett bak) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke vant ikke vant til storbylivet med lys overalt jeg shø:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. Ja noe må man jo skylde på.. :D

Jævli bra Simon!!

 

Hmmm, skal vi ta oss noe sentralstimulerende midler neste gang? Kanskje vi skjønner litt mer av hva som foregikk med han dritingsen som rava rundt der og fikk besøk av disse skinnkledde onkelbøgene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke vant ikke vant til storbylivet med lys overalt jeg shø:)

 

Vi var vel alle litt forvirret av han med budbil-skills som kjørte Tunga->Lerkendal om Strindheim, Møllenberg, Sentrum (med litt sikksakkjøring i sentrumskjernen) og deretter E6'en over Elgsæter og bortover til vi kom fram.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.