Trondheim: Lokallagtreff 19.nov

Anbefalte innlegg

Ikke rart det koster å sende pakker!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lost å lost.. som du skjer det. Rota meg ivertfall ikke bort i midtbyen :rolleye:

hva heter han med s4'n?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4? Den champagnefarga S6'n du mener?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4? Den champagnefarga S6'n du mener?

 

...Eirik Bakken, mister Q-tips aka mister polish. Bilen vaskes visst vær eneste dag. Fint med stor flott vaskehall på jobben. Vært der selv å skrapet av møkk på bilen. Kom på at den ikke har vært "grønn" siden ACR i Høst.

 

Fikk dessverre ikke kommet denne gangen heller. Justerte kammer hos en annen som ikke kom heller, Roger Løfald. Bilen har fått ny vinterolje og frostvæske. Purrer som en sint liten Tiger, brøler som en stor en også nå.

 

Lover å dukke opp på neste treff Gunnar.

 

NB!!!

Det er en synd å kalle en S6 for S4, får dere se å pugge Audi details gutter, HRMF!!!

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell den sølvfarga S4 han mener...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh.. Stakk han tidlig han da, eller? Jeg så ingen grå S4 jeg.. haha, godt man har øynene med seg.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sølvfarga er vel Preben hannevold sin.. Var den eneste S4-en jeg så :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det har vært en del som skjedde denne Søndagen! Veldig bra at flere synes det er positivt at vi flytter treffdag til Søndager. Det blir forandret på opplysningen på forum for nye medlemmer også snart. Ja det blir gøy å møte opp igjen 3 desember da!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det har vært en del som skjedde denne Søndagen! Veldig bra at flere synes det er positivt at vi flytter treffdag til Søndager. Det blir forandret på opplysningen på forum for nye medlemmer også snart. Ja det blir gøy å møte opp igjen 3 desember da!!:)

 

 

Varsler du treffpunkt-redaksjonen så det kommer i klubbbladet også, tenker da på rubrikken 'om trondheim lokallag' som står i hvert nummer. (Om det ikke var den du tenkte på, da? :) )Mener forresten Hr Bakken står oppført som lokallagsleder der også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal bli gjort de nødvendige forandringer. as you whish sir, hehe :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo glimmers dette! :)

 

Tanken bak rutevalget, var jo å passere flere spisesteder.. ;)

Men co-piloten la merke til at vi mangla den siste coupeen, derfor måtte vi ta veien til Lerkendal allikevel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.