Anbefalte innlegg

Liten stund til enda men ting må jo planlegges:)

 

Regner med at det blir en del herifra som skal dra oppover, tenkte da det kanskje da hadde gått ann å arangere noe kolonne greier....

 

Vi er en liten gjeng fra Saltnes som kommer til å dra opp på fredags ettermiddag/kvelden, så hvis det er andre som har tenkt seg opp da og så....ta kontakt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer til å slenge meg på kolonna fra Agder lokallag. Regner med avreise fra Drammen rundt 16.00. Vet ikke helt hvilken vei dere kjører, men om dere passerer Oslo i nærheten av 17.00 kunne man sikkert møttes der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber til 16.00, så om det passer for de fleste å dra etter det, så hadde det vært fint.. Jeg er iallefall lysten på å kjøre kolonne oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tatt meg ferie den uka så jeg kan dra når som helst. Blir gjerne med på kolonne hvis det kjøres i normalt tempo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser vel på et normalt tempo dersom vi skal kjøre kolonne.. Liten vits i å kjøre sammen om man skal holde 140 oppover syns jeg. Mer stas å kunne kjøre samlet og ha mulighet til å kjøre forbi på 4-felten og ta noen bilder uten å ha 6000rpm på siste giret :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6000rpm. Da er motoren min vrak forlengst. max turtall er 4300!

Ikke helt bra i lengden det heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men om vi sier 18.00 da? Passer det? Hvis andre har andre forslag så kom med dem.. Er ikke så lenge igjen nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min plan var å ta fri fredag og reise oppover tordag kveld/fredag morgen! Men det er vel kanskje ikke noen som er så ivrige at dere tar dere fri på fredagen???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del har ikke mulighet til å ta fri desverre.. Skulle gjerne gjort det, men det blir nok umulig for meg iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jonas Fekjær

min plan var å ta fri fredag og reise oppover tordag kveld/fredag morgen! Men det er vel kanskje ikke noen som er så ivrige at dere tar dere fri på fredagen???

 

 

 

Litt ivrig eller broder`n;) Er nok ikke noe vits å være der før på "eftan" se.....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir med på kolonne jeg..hvis jeg får ferdig bilen..eller så blir det bare en liten tur opp på lørdag med zafiraen til han far :|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Nikolai Fekjær

Litt ivrig eller broder`n;) Er nok ikke noe vits å være der før på "eftan" se.....:)

 

Klart jeg er ivrig! Dette har jo jeg gått å gledet meg til siden ifjor jo!!! kom ikke her å si du ikke gleder deg til dette! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

That`s the spirit! :D

 

Men, skal vi si et klokkeslett eller? Passer det å kjøre i 18.00 tida eller noe rundt der?

 

18.00 - 18.30 fra SmartClub eller noe sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt meg fri på fredagen ;)

 

Kolonne høres greit ut, men spørs om jeg klarer å dy meg når vi kommer på de svingete veiene før kongsvinger....

 

1800 på smartclub? da bør vi være på våler til 20 om vi tar en pissestopp underveis. Så erre bare å jekke ett par øl og grille litt :)

 

Jeg kommer i bulkete hvit einser gti, (bulker på taket t.o.m. etter at en kløne taka den i fjor på våler) også kalt rulle eller FGL golfen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut! Da pakker jeg på torsdag så det bare er å dra rett hjem etter jobb og hente "pikk-pakk" og kjøre opover..

 

Kommer til SmartClub kl. 18.00 jeg iallefall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok et lite under til for å bli ferdig i tide, gitt.. :(

 

Får håpe at den tid ikke er forbi da.. Men i alle fall så kommer jeg nok til å være på Gardemoen lørdag.. Om det blir kjøring innover selv eller om jeg ser meg nødt til å haike med Jonus, det er nok en annen sak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal kjøre oppover tidlig lørdag? Og de av dere som skal møtes på smartclub, det er i Råde dere snakker om da? :>

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der leste jeg mailen ordentlig ja, Råde it is.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kl 18.00 blir altfor sent!!!! :-)

Da ses vi der oppe! jeg å en kompis kjører opp senest fredags morgen!!! Den suggen skal til og med kjøre riskokeren sin oppover istede for å sitte på med meg!!!

Kan ikke dra på V.A.G Treff men en ræva yaris!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vell kanskje være enig i at det er litt seint :) men, dere får rigge leieren i forveien dere da Jonas:D

 

Ps:Har Stian hengerfeste på Jarvisen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal rigge leier!!!! :-) Stian har hengerfeste på kokær`n ja...

men vi skal fortsatt dra tidlig da! Regner med at du tenkte på å ha tråbilen bakpå? skal han slepe rundt på den når du ikke er der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hohoo...... mærker "Våler gleden" kommer med storm skritt....

 

 

Er grillen varm når vi "trægingene" kommer opp da Jonas...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillen er varm å øl`n er åpnet!!!

Det er meldt dritt vær hele helgen i hamar!!!!! TRÅKI!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAEN!!! skulle fått ny radiator idag, men neeeida. den kommer ikke før om 10 dager :\ må få lånt meg en bil, jeg SKAL på våler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.