#1 Skrevet Juni 8, 2004 Liten stund til enda men ting må jo planlegges:) Regner med at det blir en del herifra som skal dra oppover, tenkte da det kanskje da hadde gått ann å arangere noe kolonne greier.... Vi er en liten gjeng fra Saltnes som kommer til å dra opp på fredags ettermiddag/kvelden, så hvis det er andre som har tenkt seg opp da og så....ta kontakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2004 jeg kommer til å slenge meg på kolonna fra Agder lokallag. Regner med avreise fra Drammen rundt 16.00. Vet ikke helt hvilken vei dere kjører, men om dere passerer Oslo i nærheten av 17.00 kunne man sikkert møttes der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2004 Jeg jobber til 16.00, så om det passer for de fleste å dra etter det, så hadde det vært fint.. Jeg er iallefall lysten på å kjøre kolonne oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2004 Jeg har tatt meg ferie den uka så jeg kan dra når som helst. Blir gjerne med på kolonne hvis det kjøres i normalt tempo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2004 Satser vel på et normalt tempo dersom vi skal kjøre kolonne.. Liten vits i å kjøre sammen om man skal holde 140 oppover syns jeg. Mer stas å kunne kjøre samlet og ha mulighet til å kjøre forbi på 4-felten og ta noen bilder uten å ha 6000rpm på siste giret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2004 6000rpm. Da er motoren min vrak forlengst. max turtall er 4300! Ikke helt bra i lengden det heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2004 Men om vi sier 18.00 da? Passer det? Hvis andre har andre forslag så kom med dem.. Er ikke så lenge igjen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2004 min plan var å ta fri fredag og reise oppover tordag kveld/fredag morgen! Men det er vel kanskje ikke noen som er så ivrige at dere tar dere fri på fredagen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2004 Jeg for min del har ikke mulighet til å ta fri desverre.. Skulle gjerne gjort det, men det blir nok umulig for meg iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 11, 2004 Opprinnelig postet av Jonas Fekjær min plan var å ta fri fredag og reise oppover tordag kveld/fredag morgen! Men det er vel kanskje ikke noen som er så ivrige at dere tar dere fri på fredagen??? Litt ivrig eller broder`n;) Er nok ikke noe vits å være der før på "eftan" se..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2004 blir med på kolonne jeg..hvis jeg får ferdig bilen..eller så blir det bare en liten tur opp på lørdag med zafiraen til han far 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 12, 2004 Opprinnelig postet av Nikolai Fekjær Litt ivrig eller broder`n;) Er nok ikke noe vits å være der før på "eftan" se..... Klart jeg er ivrig! Dette har jo jeg gått å gledet meg til siden ifjor jo!!! kom ikke her å si du ikke gleder deg til dette! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 12, 2004 That`s the spirit! Men, skal vi si et klokkeslett eller? Passer det å kjøre i 18.00 tida eller noe rundt der? 18.00 - 18.30 fra SmartClub eller noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 12, 2004 avreise 1800:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 12, 2004 Tatt meg fri på fredagen Kolonne høres greit ut, men spørs om jeg klarer å dy meg når vi kommer på de svingete veiene før kongsvinger.... 1800 på smartclub? da bør vi være på våler til 20 om vi tar en pissestopp underveis. Så erre bare å jekke ett par øl og grille litt Jeg kommer i bulkete hvit einser gti, (bulker på taket t.o.m. etter at en kløne taka den i fjor på våler) også kalt rulle eller FGL golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 12, 2004 Høres bra ut! Da pakker jeg på torsdag så det bare er å dra rett hjem etter jobb og hente "pikk-pakk" og kjøre opover.. Kommer til SmartClub kl. 18.00 jeg iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 13, 2004 Skal nok et lite under til for å bli ferdig i tide, gitt.. Får håpe at den tid ikke er forbi da.. Men i alle fall så kommer jeg nok til å være på Gardemoen lørdag.. Om det blir kjøring innover selv eller om jeg ser meg nødt til å haike med Jonus, det er nok en annen sak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 14, 2004 Noen som skal kjøre oppover tidlig lørdag? Og de av dere som skal møtes på smartclub, det er i Råde dere snakker om da? :> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 14, 2004 Der leste jeg mailen ordentlig ja, Råde it is. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 14, 2004 kl 18.00 blir altfor sent!!!! :-) Da ses vi der oppe! jeg å en kompis kjører opp senest fredags morgen!!! Den suggen skal til og med kjøre riskokeren sin oppover istede for å sitte på med meg!!! Kan ikke dra på V.A.G Treff men en ræva yaris!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 14, 2004 Skal vell kanskje være enig i at det er litt seint men, dere får rigge leieren i forveien dere da Jonas:D Ps:Har Stian hengerfeste på Jarvisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 16, 2004 Vi skal rigge leier!!!! :-) Stian har hengerfeste på kokær`n ja... men vi skal fortsatt dra tidlig da! Regner med at du tenkte på å ha tråbilen bakpå? skal han slepe rundt på den når du ikke er der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 17, 2004 Hohoo...... mærker "Våler gleden" kommer med storm skritt.... Er grillen varm når vi "trægingene" kommer opp da Jonas... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 17, 2004 Grillen er varm å øl`n er åpnet!!! Det er meldt dritt vær hele helgen i hamar!!!!! TRÅKI! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 17, 2004 FAEN!!! skulle fått ny radiator idag, men neeeida. den kommer ikke før om 10 dager :\ må få lånt meg en bil, jeg SKAL på våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...