haster spacere 5*100 - 5*130

Anbefalte innlegg

noen som har liggende spacere fra 5*100 til 5*130 fra 20mm eller veit om ett sted jeg kan få kjøpt dette før våler treffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAr ikke inne på lager... synest prisen va litt drøy 1900 for to spacere va litt mye.. Spacerne skal bare brukes på vålerbanen pga treig levering på felgene mine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan prøve Felginport.

 

http://www.felgimport.no/

 

PS. På linken på sign din sett. "http://" den her foran linken og dette etter "" (uten tødler så klart). da kan man trykke på linken og gå rett til den isteden for å klipp og lim in.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ligger på rundt 1400kr pr aksel i tyskland også, dvs 2800kr for 4. Så hvis det bare skal brukes en gang, kan det bli svært lite lønnsomt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på hvor mye tøft du har fått til med karroseri på bilen (ser sinnsykt bra ut!!!) så må du vell klare å få laget noen adaptere?! Mange som har laget slike adaptere selv, og da blir prisen en helt annen ;) Det som ofte koster mest er vell muttrene som en må bruke på Porsche hjula, mener å ha hørt at det er kostbar affære.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler to felger til vr6en men har en 944 med 9*17 cup felger på så planen va å bare flytte de felgene over på golfen for helgen.. er litt dumt med to vinter hjul å to sommer hjul:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke 944 feil innpress til å bruke adapter? Trodde de hadde ganske lavt innpress jeg slik at du omtrent ville havne på 0 i innpress med adapter :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frode har akkurat best adaptere og han bet. 350euro for 4stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan sikkert få laget spacere om du bare får sendt meg en tegning..

 

pris på avtale..tror jeg kan ligge endel under de prisene som står over her...

 

kan lages i alu, stål, rustfritt osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.